hulk
Fra : Brian Wendelbo

Dato : 05-07-02 11:24

Hulk hulk, der er en der har købt min motorcykel..... havde ellers lige
fundet den, efter lang tids søgen.... En rigtig flot CBR 1000F 98 og så er
den desværre solgt idag. snøft.... Håber han bliver glad....

Med Venlig Hilsen

Brian Wendelbo

"Mennesket er det eneste pattedyr, der er nået så vidt i sin udvikling, at
det må have undervisning i at parre sig."

Fra : Carsten

Dato : 05-07-02 13:04

"Brian Wendelbo" <Dustyman41@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3d25741b$0$392$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Hulk hulk, der er en der har købt min motorcykel..... havde ellers lige
> fundet den, efter lang tids søgen.... En rigtig flot CBR 1000F 98 og så er
> den desværre solgt idag. snøft.... Håber han bliver glad....

Har du overvejet at købe en i Tyskland (mobile.de) ? Der koster
en '98 med under 30 tkm. på bagen typisk omkring 30.000 danske
kr. Hertil skal så ligges en afgift på omkring 80K. Du har et større
udvalg, men til gengæld besværet med at besigtige og hente den.
Jeg kiggede også på CBR1K's men er nu begyndt at kigge på
ZZR 1100, idet der findes nogen flere i Tyskland af denne (men
til gengæld "ingen" i DK).

Carsten

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 05-07-02 14:17

"Carsten" skrev på et eller andet tidspunkt <carjak@wanadoo.dk

> [...]
> Jeg kiggede også på CBR1K's men er nu begyndt at kigge på
> ZZR 1100, idet der findes nogen flere i Tyskland af denne (men

Ja men det står sløjt til med billeder på de attraktive modeller, og kommer
du ret længere end til hamburg, kan det næsten ikke svare sig at hente
den..... jeg kikker skam hver dag... men hvordan er det lige at det
virker???? det der mobile???? jeg synes at hvis man skriver, får man aldrig
svar alligevel??? eler det er måske kun mig???

Idag har jeg været ude og kikke ved de foreskellige...uden held. Og dog..
Hvad med YZF1000 Thunderace?? det er en fed kværn, men folk siger at den har
en skide dårlig gearkasse, og så bruger den olie af h til. Jeg spurgte
nemlig Rydberg, og det første han sagde var at den bruger olie....han havde
vidst dårlig erfaring med dem????

Brian W.

Fra : Jørgen Winther

Dato : 05-07-02 19:56

"Brian Wendelbo" <Dustyman41@hotmail.com> wrote in message
> Ja men det står sløjt til med billeder på de attraktive modeller, og
kommer
> du ret længere end til hamburg, kan det næsten ikke svare sig at hente
> den.....

Så er det vist heller ikke værre! Det er da et stort land, men om du bruger
en dag fra 7 - 21 eller en dag fra 9 - 19 for at hente den, kan da ikke være
det afgørende.

jeg kikker skam hver dag... men hvordan er det lige at det
> virker???? det der mobile???? jeg synes at hvis man skriver, får man
aldrig
> svar alligevel??? eler det er måske kun mig???

Mange af annoncerne på mobile.de har været der længe, og måske har sælgeren
glemt igen, at den er der :-\ Men ellers skal du vel bare huske at skrive på
tysk, til nød engelsk, og så huske at sandsynliggøre, at det godt kan svare
sig at handle med dig, selv om du bor i den anden ende af verden (mange
tyskere synes, at Danmark ar laaangt væk

> [...]
> en skide dårlig gearkasse, og så bruger den olie af h til. Jeg spurgte
> nemlig Rydberg, og det første han sagde var at den bruger olie....han

Jeg tror ikke, den er så ringe - kan da huske, at Snorre her fra gruppen var
glad for sin (se anmeldelse på DMCN). Men ellers kan du jo se efter en
Triumph Trophy eller Daytona - hvis du køber en Trophy fra før 1996, så
minder den faktisk meget om ZZR-1100 eller CBR 1000F. Den er bare bedre
Daytona 1200 fra de samme år er ikke væsentligt anderledes, blot med lidt
flere heste, dobbelt forlygte, anden instrumentering og en lidt anderledes
(lidt mere sportslig) siddestilling. Begge typer kan findes i Tyskland til
små priser, og med lidt held kan du måske overbevise Told & Skat om en
passende værdi i Danmark.

--
Jørgen
Trophy '94