Mere ydelse ud af et geforce3 ti 200
Fra : Thomas Hjort

Dato : 05-07-02 07:28

Hvordan kan jeg peppe det op?

Kan man få overclocking programmer som man kunne det til voodoo3 ?

Er det nødvendigt med en blæser på kortet i tilfælde af overclockning?

Jeg har hørt om programmer som; NVmax og coolbits. Kan de anbefales?

Med Thomas Hjort
WinXP, P4 1,8

Fra : Joe Sandøe

Dato : 05-07-02 16:22

> [...]
>
> Er det nødvendigt med en blæser på kortet i tilfælde af overclockning?
>
> Jeg har hørt om programmer som; NVmax og coolbits. Kan de anbefales?

Prøv at kigge på www.tweak.dk/tweaking.php der er forskellige
"peppe-grafikkort" programmer.
Selv bruger jeg Powerstrip, til at overclokke mit grafikkort, men der er
mange andre forskellige programmer til samme formål. Nogle af mine venner
bruger NvMax, men selv har jeg dog dårlige erfaringer med dette program.

En blæser er helt sikker nødvendigt, hvis du har tænkt dig at overclokke.
VH Joe