everquest
Fra : Claus

Dato : 05-07-02 01:03

Hejsa....

Kan man ikke bruge sin Charekter på en anden server en den man er startet
på?

Claus

Fra : Mikael

Dato : 05-07-02 07:47

"Claus" <clauslund@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> Kan man ikke bruge sin Charekter på en anden server en den man er startet
> på?

Jo - det koster dig bare lige $50 - og så får du (vistnok) ikke noget af dit
udstyr med...

Fra : Michael Petersen

Dato : 05-07-02 08:35

"Claus" <clauslund@mail.tdcadsl.dk> skrev i

> Hejsa....
>
> Kan man ikke bruge sin Charekter på en anden server en den man er startet
> på?
>
> Claus

Man kan ikke bare skifte server. Hvis du har problemer med den server du er
på. f.eks i form af chikane fra en tidligere guild eller lign kan du
"petition" om at få lov til at skifte server men det er absolut ikke noget de
bare giver lov til.

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Claus

Dato : 05-07-02 09:51

Michael Petersen <mcp_dk@e-mail.dk> skrev
> [...]
> på. f.eks i form af chikane fra en tidligere guild eller lign kan du
> "petition" om at få lov til at skifte server men det er absolut ikke noget

Det er da lidt latterligt, jeg mener man kan jo ikke vide hvor mange der
spiller på en given server, hvor mange danskere(hvis man går op i det) Etc.
inden man går igang. Kan man så have en karekter på forskellige servere?

Claus

Fra : Frost

Dato : 05-07-02 11:34

> [...]
Etc.
> inden man går igang. Kan man så have en karekter på forskellige servere?

Jada. Du kan have op til 8 characters på hver server.

Fra : Gizmoduck

Dato : 07-07-02 11:36

On Fri, 5 Jul 2002 10:50:48 +0200, "Claus" <clauslund@mail.tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>inden man går igang. Kan man så have en karekter på forskellige servere?

der er 2 servere der står i england, de er tiltænkt os europæere
(Bayle serverne)

..
..
..
dem bruger jeg dog ikke, jeg spiller på Xegony :)

--

Gizmoduck

-
Everquest