Java 2 me start problems
Fra : Erik Hammervold

Dato : 04-07-02 23:52

Jeg har et lite startproblem på java2me. Jeg skal lage et lite program for
mobiltelefoner, men sliter med å finne et bra startsted.

Finnes det noen *bra* tutorials eller eksempel på applikasjoner for mobile
enheter?

-erik-

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 05-07-02 00:46

Kig på www.javasoft.com under J2ME

www.midlet.org er det største sted på nettet.

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying