et kreativt kig på Apples Emagic-udspil
Fra : thomas tomcat

Dato : 04-07-02 23:04

Fra : N/A

Dato : 05-07-02 14:00

Fra : thomas tomcat

Dato : 05-07-02 14:00

in article B94B3DAF.207BF%david@blangstrup.dk, David Blangstrup at
david@blangstrup.dk wrote on 05/07/02 12:12:

> BUH! Et _fedt_ udspil fra Apple! Jeg GLÆDER mig til Emagic's Logic ‹>
> fra Apple! Juhuuu!!!
> David

Mm. Detsamme gør jeg.

Men jegkaddagodt se, at de stakkels pc'folk, der LIGE har kastet 6-9.000 DKr
efter Logic 5 og Control, vågner op og syns de piller gummi ud af
choko-stjernen.

Fra : David Blangstrup

Dato : 05-07-02 15:28

On 5.7.2002 14:59, in article B94B64DC.313A%tomcat@pc.dk, "thomas tomcat"
<tomcat@pc.dk> wrote:

> [...]
>
> Men jegkaddagodt se, at de stakkels pc'folk, der LIGE har kastet 6-9.000 DKr
> efter Logic 5 og Control, vågner op og syns de piller gummi ud af

Did ka' jow bar' la' vær' mæ' a' ha' en pe ce, ik' Pol'!

--
David Blangstrup,
Allerød, Danmark

Fra : thomas tomcat

Dato : 05-07-02 15:33

in article B94B7972.20A3A%david@blangstrup.dk, David Blangstrup at
david@blangstrup.dk wrote on 05/07/02 16:27:

> Did ka' jow bar' la' vær' mæ' a' ha' en pe ce, ik' Pol'!

Og så er den bare ik længer.

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 05-07-02 15:52

thomas tomcat <tomcat@pc.dk> wrote:

> vågner op og syns de piller gummi ud af
> choko-stjernen.

Det er da en måde at udtrykke det på! :)
--
Michael Tysk-Andersen

Fra : thomas tomcat

Dato : 05-07-02 18:19

in article 1feuxge.3y04aw1wboyrkN%mta@mac.com, Michael Tysk-Andersen at
mta@mac.com wrote on 05/07/02 16:52:

> Det er da en måde at udtrykke det på! :)

Man må jo bidrage efter besKeDen evne .

Fra : David Blangstrup

Dato : 05-07-02 18:30

On 5.7.2002 19:18, in article B94BA18D.315F%tomcat@pc.dk, "thomas tomcat"
<tomcat@pc.dk> wrote:

> in article 1feuxge.3y04aw1wboyrkN%mta@mac.com, Michael Tysk-Andersen at

> Man må jo bidrage efter besKeDen evne .

Åh, nu forstår jeg! Det er slang for at pille cellofanet af chokoladen!

--
David Blangstrup,
Allerød, Danmark

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 05-07-02 19:20

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Åh, nu forstår jeg! Det er slang for at pille cellofanet af chokoladen!

Du skal vist have revideret din slangordbog.
--
Michael Tysk-Andersen

Fra : thomas tomcat

Dato : 05-07-02 20:06

in article 1fev744.3br0detdvlhsN%mta@mac.com, Michael Tysk-Andersen at
mta@mac.com wrote on 05/07/02 20:19:

> Du skal vist have revideret din slangordbog.

Jeg fat' dn heller it.