Dream vanilie is???
Fra : Furli

Dato : 13-02-01 16:19

Er det ikke den der skulle være knap så fed?? Er der nogen der ved hvor man
kan købe den???

Fra : Maibritt Sørensen

Dato : 13-02-01 19:39

Jeg bor i Århus og jeg køber Dream is i Bilka, Super Brugsen, OBS.
Så mon ikke den kan købes over alt ? Min kæreste køber den i rema 1000
Kærlig hilsen Maibritt

Fra : Heidi C. Tholstrup

Dato : 13-02-01 21:40

Maibritt Sørensen <maibrittsoerensen@12move.dk> wrote in message news:Safi6.377$PC4.12992@news010.worldonline.dk...
> Jeg bor i Århus og jeg køber Dream is i Bilka, Super Brugsen, OBS.
> Så mon ikke den kan købes over alt ? Min kæreste køber den i rema 1000
> Kærlig hilsen Maibritt

Jeg har også tidligere købt den i OBS, og nu i Rema1000. Tror
faktisk også jeg har set den (eller reklamer for den?) i Føtex.

--
Med venlig hilsen/kind regards Heidi
Remove SPAM in emails

Fra : Marianne Høyen

Dato : 13-02-01 23:05

> Er det ikke den der skulle være knap så fed?? Er der nogen der ved hvor
man> kan købe den???

Irma bl.a. Vær opmærksom på, at Dream Is indeholder flere kalorier pr 100 g
end anden youghurtis. Det kommer dog endegyldigt an på smagsvarianten.

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 16-02-01 08:19

"Marianne Høyen" <hoyen@lundbak.dk> skrev i en meddelelse

> Irma bl.a. Vær opmærksom på, at Dream Is indeholder flere kalorier pr
> 100 g end anden youghurtis. Det kommer dog endegyldigt an på
> smagsvarianten.

Superbrugsen og OBS har den også.
(Sikkert også Kvickly)

--