Jumper settings til Western Digital
Fra : Marcelo Zagal

Dato : 04-07-02 22:11

Hej
Er der nogen som kan fortælle mig hvordan jumperne skal stå på en Western
Digital 20Gb hard disk. Jeg har en G4 400mhz maskine. Jeg mener at de skal
stå i første og fjerde position lodret. Men jeg får ikke andet end en grå
skærm op.

Med venlig hilsen
Marcelo

Fra : Jonas Voss

Dato : 04-07-02 22:15

"Marcelo Zagal" <mz@radical.dk> writes:

> [...]
> stå i første og fjerde position lodret. Men jeg får ikke andet end en grå

Det plejer at vaere vist med et diagram oven paa disken, eller blot en
forkortelse paa selve disken lige over jumper-stikkende (eller hvad man
nu skal kalde dem).

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |