Mangler du Grand Prix Legends i samlingen
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-07-02 21:41

Jeg var lige forbi hos Merlin i dag, og der så jeg at Grand Prix Legends (et
af de bedste racer - sims- spil til dato) var på udsalg.
Prisen var 20,- kr. for den fulde version med manualer og det hele.
Jeg synes bare lige jeg ville give alle jer andre, som ikke har spillet,
chancen for at få det billigt.

Mvh
Per

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 04-07-02 21:56

Køb et til mig hvis du gider næste gang du kommer forbi... selv min reserve
CD er ved at være slidt *lol*
Mikkel