Erfaringer med Subway kuren?
Fra : Pizzaman

Dato : 04-07-02 20:48

Jeg sidder her og kigger på den her link

http://www.subway.com/society/foj/jaredMAIN.stm

hvor der er en, der har tabt jeg ved ikke hvor mange kilo ved at spise to
store Subway sandwiches hver dag. Er der nogen her, der har prøvet det og
hvad synes I om det her? Som KUR altså, ikke som livsstilsomlægning, for det
kan budgettet ikke klare.

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 05-07-02 02:06

"Pizzaman" <langenaese@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad synes I om det her? Som KUR altså, ikke som livsstilsomlægning, for

Vores verden bliver da mere og mere mærkelig

Mvh
Henrik

Fra : B.Ikkala

Dato : 05-07-02 08:56

Thu, 4 Jul 2002, "Pizzaman" <langenaese@yahoo.com>

> [...]
>hvad synes I om det her? Som KUR altså, ikke som livsstilsomlægning, for det

Man kan kun tabe sig, hvis ens energi-indtag er mindre end hvad der
forbrændes.

Så er det egentlig ligemeget hvad der spises ... du kan tabe dig af
chips, chokolade, flæskesvær og cola !

Fra : Nicolai

Dato : 05-07-02 10:09

> [...]

> store Subway sandwiches hver dag. Er der nogen her, der har prøvet det og

Det er amerikansk. Hvor meget tror du selv, at Subway har "betalt" for denne
slags reklame? Det er det sammen, som at Cocio ville lave reklame på at
Bamse havde tabt sig af Cocio.

Har du aldrig set amerikanske TV shops? Intet er umuligt i disse programmer,
men desværre langt fra virkeligheden.

Som en anden skriver, hvis bare du spiser mindre energi end du forbrænder,
kan du tabe dig på hvad som helst og det link skal derfor ikke tages
specielt seriøst.

--
*Nicolai

"Winning isn't everything - but wanting to win is."
/Vince Lombardi

Fra : Pizzaman

Dato : 05-07-02 22:22

Bemærl venligst, at selv om kuren står på deres hjemmeside skriver de også:

SUBWAY Restaurants' does not endorse the diet Jared created and cautions
anyone embarking on a weight-loss plan to consult their physician.

Fra : Nicolai

Dato : 10-07-02 14:02

> [...]
>

> SUBWAY Restaurants' does not endorse the diet Jared created and cautions
> anyone embarking on a weight-loss plan to consult their physician.

Med den retspraksis de kører i amerika, skal de skrive den slags. Ligesom,
at de skriver i brugsvejledningen til en mikroovn, at man ikke må tørre sin
hund i den.

De skal bare sikre sig så vidt som muligt, med den udtalelse. Effekten, i
markedsføring, bliver dog ikke mindre.