GTA III requires at least 12 mb video memo~
Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 04-07-02 17:15

Hej.

Hva' kan jeg gøre her.

Jeg kører w2k, med tnt2 64 mb. ram grafikkort, og når jeg prøver at starte
gta3 kommer der en boks der siger

Grand Theft Auto III requires at least 12 mb of available video memory

/HHA

Fra : Øistein wind

Dato : 04-07-02 19:28

Hans-Henrik Andresen wrote:
> Hej.
>
> Hva' kan jeg gøre her.
>
> Jeg kører w2k, med tnt2 64 mb. ram grafikkort

sikker på det ikke er et tnt2 M64 grafikkort? det er der nemlig kun 16
el. 32 mb ram på. Anyway.. kører du med de nyeste drivere fra nvidia?
ellers så hent dem, og prøv igen. Du kan også lede lidt i gruppen her.
Spørgsmålet har været stillet mange gange før.

Hilsen Øistein

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 04-07-02 21:26

Jeg har lige undersøgt nærmere. Det er Riva TNT2, med 32Mb mem., og altså
ikke M64
Jeg har hentet nyeste driver, og også prøvet med troubleshoot-knappen, men
intet held.

Jeg har også prøvet med forskellig opløsning.

Jeg har prøvet at lede efter noget her i gruppen men heller intet resultat.

/HHA

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 04-07-02 21:31

> Jeg har prøvet at lede efter noget her i gruppen men heller intet
resultat.

Har du opdateret til nyeste Direct-X?

Mvh Thomas

Fra : Tinky Winky

Dato : 04-07-02 22:04

> Jeg har lige undersøgt nærmere. Det er Riva TNT2, med 32Mb mem., og altså
> ikke M64

M64 er en modeltype. De kan sagtens have 32 MB.

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 04-07-02 20:10

Har du sat din "troubleshooting" slider ned i Windows? Får selv samme fejl
hvis jeg har kørt slideren ned til disabling af en hel masse DirectX-sager!

Held og lykke med det

Mvh Thomas