Cola light
Fra : Susanne Graae

Dato : 04-07-02 16:52

Jeg er begyndt på "kur". Jeg spiser masser af grønsager til frokost og aften
min. 300g pr. måltid. Favorit retten er en gang grønsagsblanding i en gryde
med en dåse hakkede flåede tomater i og kog det godt sammen og spis det
sammen med 100 g. magert kød f.eks. røget mørbrad i skiver er et fantastisk
måltid. Så langt så godt men...Jeg mangler dog de søde bolcher og lignende
så jeg drikker meget cola light, ca. 1½ l om dagen. Er der et problem i at
indtage disse mængder (jeg ved godt at der er masser af tilsætningsstoffer)?
vil det ødelægge alt det andet jeg gør for at tabe mig ?

Susanne

Fra : Iben

Dato : 04-07-02 18:35

Hej Susanne,

Jeg har tabt mig 18 kg på ca. 9 mdr. og har "bællet" cola light i mig lige
fra starten, men jeg tror det kan variere fra menneske til menneske...

God vind fremover med kuren

Hilsner fra Iben

Fra : Anja

Dato : 05-07-02 07:09

> tilsætningsstoffer)?

Kære Susanne:
Der er mange historier om sødestoffer og deres indvirkning på vægten (via
insulinproduktion), men min personlige erfaring er også at det ikke betyder
noget. Jeg tabte 26 kg på 26 uger med DDV, og jeg holder stadig vægten efter
2 år. Cola Light har været min følgesvend hele vejen.

mvh Anja