MC Revyen 1974-1976 ???
Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 04-07-02 15:01

Er der nogen der kender et sted hvor disse kan downloades. Jeg ved at
årgangene findes, det kan ses på fx:
http://www.sb.aau.dk/gentofte/mc-revyen.shtml
men jeg kan ikke downloade dem derfra.

Hvis en eller anden venlig sjæl ville være så venlige at sende disse til
mig - eller give mig en url til et sted hvor de kan downloades ville jeg
blive ovenud lykkelig.

--
Henrik
Thundercat

Fra : N/A

Dato : 04-07-02 19:03

Fra : Jakob Hansen

Dato : 04-07-02 19:03

> Med de aktuelle kopierings-regler, skulle det være ganske legalt at
> henvende sig på biblioteket og få lagt sagerne på en diskette til at
> tage med hjem!
> derefter er det blot op til alle os andre at aflægge et besøg hos dig,
> hvor vi kopierer hver vores egen CDR

Man må vist nok kun kopiere fra det originale materiale.

http://www.fbr.dk/raad/forbruger/alle/cdbrand/

Jakob

Fra : Jan O

Dato : 04-07-02 22:12

Er der tilfældigvis nogle der lige har adgangskoder så man kan kigge på
http://www.sb.aau.dk/gentofte/mc-revyen.shtml hjemmefra?

Så er man jo fri for at bevæge sig ud i den danske sommerregn og over på
biblioteket

/Jan

Fra : Armand

Dato : 06-07-02 08:43

Jakob Hansen <jbh@genieware.dk.spamoff> skrev i en
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message
> Man må vist nok kun kopiere fra det originale materiale.

Shit!
Så meget for den liberalisering

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-07-02 23:27

"Henrik H. Jensen" <hj@cdm.dk> skrev:
> Er der nogen der kender et sted hvor disse kan downloades. Jeg ved at
> årgangene findes, det kan ses på fx:
> http://www.sb.aau.dk/gentofte/mc-revyen.shtml
> men jeg kan ikke downloade dem derfra.

En med adgang dertil (fra et bibliotek evt.?) burde at rippe hele dyngen
(altså de helt gamle) og lægge dem ud sammen de andre mc-revyer
--
mvh Jes Vestervang
fzs600

Fra : Jan O

Dato : 05-07-02 18:57

En med adgang dertil (fra et bibliotek evt.?) burde at rippe hele dyngen
> (altså de helt gamle) og lægge dem ud sammen de andre mc-revyer

øøøøh hvor ligger de andre mc revyer Jes?

Mvh

Jan

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-07-02 19:29

Jan O wrote:

> En med adgang dertil (fra et bibliotek evt.?) burde at rippe hele dyngen
> (altså de helt gamle) og lægge dem ud sammen de andre mc-revyer
>
> øøøøh hvor ligger de andre mc revyer Jes?

På dfm.myftp.org
bruger: dfm
kode: dfm
Der ligger fra omkring 77-01.
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Michael Krog

Dato : 06-07-02 10:29

> På dfm.myftp.org
> bruger: dfm
> kode: dfm
> Der ligger fra omkring 77-01.

Det er muligt, at jeg har ti tommelfingre - men jeg kan ikke få adgang med
de data, Jes ?

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-07-02 20:21

Michael Krog wrote:

> Det er muligt, at jeg har ti tommelfingre - men jeg kan ikke få adgang med
> de data, Jes ?
>
> Michael

Jeg kan godt:
---
jes@kebab$ ftp dfm.myftp.org
Connected to dfm.myftp.org.
220-FTP SERVER
WarFTPd 1.80.05 (Dec 7 2000) Ready
(C)opyright 1996 - 2000 by Jarle (jgaa) Aase - all rights reserved.
220 Please enter your user name.
Name (dfm.myftp.org:jes): dfm
331 User name okay, Need password.
Password:
230 User logged in.
Remote system type is UNIX.
Using binary mode to transfer files.
ftp> passive
Passive mode on.
ftp> ls
227 Entering Passive Mode (62,242,185,196,190,189)
125 Using existing ASCII mode data connection for /bin/ls (151 bytes).
total 4
drwxrw-rw- 1 root root 0 Sep 9 2001 .
drwxrw-rw- 1 root root 0 Sep 9 2001 ..
dr-x-w---- 1 root root 512 Jul 6 21:28 MC Revy
226-Transfer complete. 151 bytes in 0.00 sec. (147.461 Kb/s)
* Current Credit unlimited bytes
* Current Ratio 1/1
226
ftp> bye
221 Goodbye. Control connection closed.
jes@kebab$
---
Men det virker ikke, hvis dit program ikke er indstillet til passiv ftp
eller hvis det åbner mere end en forbindelse.

--
mvh Jes Vestervang
FZS600