Motorola T260 Infrarød fra Windows XP
Fra : Bjarni

Dato : 04-07-02 14:23

Er der nogen, som har en vejledning for hvordan man opnår modemkontakt fra
en laptop med Windows XP via InfraRød port til Motorola T260 og videre ud i
verden.

Jeg kan godt få infrarød kontakt mellem laptop og Mobilos, men jeg opnår
aldrig den sidste kontakt til det nummer, som jeg ringer til.

/bjarni

Fra : Bjarni Mohr Mortense~

Dato : 04-07-02 17:25

"Bjarni" <bmm@comlog.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, som har en vejledning for hvordan man opnår modemkontakt fra
> en laptop med Windows XP via InfraRød port til Motorola T260 og videre ud
> verden.
[snip]

Jeg har nu forsøgt at installere den medfølgende software (TrueSync) fra
Starfish. Men installationen låser i det første skærmbillede (Der kommer et
"evigt" timeglas førstegang jeg trykker NEXT). Jeg kan heller ikke vælge den
com-port (4), som den virtuelle IR skulle være aktiveret over.

Ifølge manualen skulle man kunne finde software-updates på www.starfish.com
men det er en blind adresse.

Nogen gode ideer?

/bjarni

Fra : Kurt Brixen

Dato : 10-07-02 09:30

On Thu, 4 Jul 2002 18:25:07 +0200, "Bjarni Mohr Mortensen"
<bjarni@valmuevej.dk> wrote:

> [...]
>"evigt" timeglas førstegang jeg trykker NEXT). Jeg kan heller ikke vælge den
>com-port (4), som den virtuelle IR skulle være aktiveret over.

Den virker da herfra.

>Nogen gode ideer?

Prøv at ringe til det nr. der står nederst. Efter hvad Starfish
skriver, skal de hjælpe med TrueSync til Motorola.

How do I get support for my TrueSync for Motorola product?

Motorola wishes to personally assist you with your questions and
problems. We encourage you to call a Motorola Customer Care Technician
if you were not able to resolve your question via the online system.

For Customer Care in the US, call:
1-800-331-6456

Click This Link for a list of phone numbers for Customer Care outside
the United States.
(this will open in a new browser window)

In Europe, Motorola provides email support. European users can email
support at:
mcrc@ei.css.mot.com.
European customers can mail Support in their own language.

Det indsatte link giver dette nr.
Denmark
43 43 15 56

Kurt Brixen

Fra : Bjarni

Dato : 10-07-02 09:47

"Kurt Brixen" <no_spam_to_brixen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
[snip]
> Den virker da herfra.

Tak for hjælpen.

Det viste sig, at min transparente proxy server - af en eller anden grund -
blokkerede for adgang til www.starfish.com. Da jeg slog den fra virkede det
fint.

/bjarni