Bonderøve...
Fra : Jake

Dato : 04-07-02 13:27

De her i nyhedsgruppen så udskældte Brd. Jensen i Horsens har gjort det
igen:
Jeg var lige inde og checke den blå avis' motorcykel sektion og faldt over
en annonce for en Yamaha XJ 600 indrykket af bemeldte firma med Horsens
adresse. Det sjove var at det medfølgende viser en hvid Honda CBR 600. Mage
til bonderøve skal man da lede længe efter

/Jakob

Fra : Steen Schmidt

Dato : 04-07-02 13:38

> Jeg var lige inde og checke den blå avis' motorcykel sektion og faldt over
> en annonce for en Yamaha XJ 600 indrykket af bemeldte firma med Horsens
> adresse. Det sjove var at det medfølgende viser en hvid Honda CBR 600.

Det *kan* jo være en ærlig fejl? Enten fra DBAs eller Brd. Jensens side...

Mvh
Steen

Fra : mc

Dato : 04-07-02 15:46

Har på et tidspunkt talt med dem om deres egen hjemmeside, hvor jeg spurgte
til hvorfor der altid var rod i deres billeder, der til fik jeg svaret " det
er fordi vi får kunderne ind i butikken, ved at trikke deres nysgerighed ".
Jeg tror nu personligt at de ikke vil vise hvor dårlige stand cyklerne har,
fordi det får evt. kunder til at blive væk. Omvendt kan man jo sige at dem
som går efter højt km. tal og en godt brugt/slidt mc har da bestemt
muligheden for at finde noget hos dem, da det vel næsten er deres vare
mærke, og sigter man efter sådan en model, så er et billede vel ikke
nødvendig, så hvorfor ikke sætte et billede ind af en fin cykel, bare for
synets skyld !! osv. osv. osv.

Steen
CB1100F ( 85 ) Street Fighter Style ( som ikke er købt hos dem )

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-07-02 23:29

"mc" <bugtrupFUCKSPAM@email.dk> skrev:
> Omvendt kan man jo sige at dem
> som går efter højt km. tal og en godt brugt/slidt mc har da bestemt
> muligheden for at finde noget hos dem

Det er ikke sikkert at det bliver let, for de er ret kendte for at fuske med
km-tællerne :-/

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : mc

Dato : 05-07-02 06:46

> Det er ikke sikkert at det bliver let, for de er ret kendte for at fuske
med
> km-tællerne :-/

Der har du jo ret, har selv oplevet det med en ældre CB900F2 jeg solgte til
dem.... men som hovedregl skal man vel smide 20000 km på speedo, så har man
en realistisk km. stand ved handel hos dem. Så uanset hvad, får man en
gammle afdanget cykler ( ja incl. den jeg solgte til dem ), men de ville
give den bedste pris for min CB900F2 da jeg skulle af med den.

Fra : Bo Thomsen, \"fjerne~

Dato : 05-07-02 12:30

> De her i nyhedsgruppen så udskældte Brd. Jensen i Horsens > har gjort det

hvad er deres www. adresse?
mvh
bo thomsne

Fra : Christian Pedersen