Afgifter ved pakker Ulandet
Fra : Palle Svendsen \(Web~

Dato : 04-07-02 12:51

Hej,

Hvis jeg har en bekendt som gerne vil havde sendt et Køleanlæg fra Polen og
til Danmark af en søster hun har derinde. Vil der så komme danske afgifter
på dette eller er det bare at købe produktet sende det til DK også er det
iorden?

Palle Svendsen

N.B:
Få en dedikeret server GRATIS placeret i vores serverum, i en periode på 30
dage. Kontakt os på salg@web-sale.dk og hør hvordan.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-07-02 13:19

"Palle Svendsen (Web-Sale.dk)" <ps@web-sale.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på dette eller er det bare at købe produktet sende det til DK også er det

kan det vente et halvt år ? for så er Polen måske optaget i EU, og så bliver
det en hel del lettere.

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 04-07-02 15:04

In <3d243d57$0$13946$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk> "Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> writes:

> [...]
>og
>>

>kan det vente et halvt år ? for så er Polen måske optaget i EU, og så bliver

Polen er helt sikkert ikke optager i EU om et halvt aar. Forhandlerne begynder i loebet af
det naeste halve aar og saa tager det flere aar bagefter, foer de er medlem.

/Martin

Fra : Geir Saxhaug

Dato : 05-07-02 11:05

Få hende for guds skyld først ud af køleanlægget

-SNIP-