Sidder fast i GTA igen
Fra : Tina

Dato : 04-07-02 12:53

Hejsa NG

Jeg er nået til den anden Ø, hvor jeg skal dræbe salvatore. Men jeg bliver
slagtet lige meget hvad jeg gør af de der mafia ting?? Nogle der har en god
ide??

Mvh.
Tina

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 04-07-02 13:00

Tina skrev:

> Jeg er nået til den anden Ø, hvor jeg skal dræbe salvatore. Men
> jeg bliver slagtet lige meget hvad jeg gør af de der mafia ting??
Nogle
> der har en god ide??

Ja. Den mission havde jeg også mange problemer med. Især fordi det var
hamrende irriterende at skulle fra den ene ø til den anden bare for at
ende med at blive skudt i smadder af hans buddies.

Det lykkedes mig først, da jeg brugte sniperen. I en af parallelgaderne
kan man kravle op på taget, så man kan se ned til udgangen af hans klub.
Derefter er det en smal sag at pløkke ham, da han kommer ud.

--
Mvh. Peter
"An argument is a connected series of statements intended to establish a

Fra : Tina

Dato : 04-07-02 13:25

Hvordan fik du fat i den sniper??

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 04-07-02 13:43

Tina skrev:

> Hvordan fik du fat i den sniper??

Det kan jeg ikke huske. Jeg fik den muligvis i en af de tidligere
missioner, eller også købte jeg den i våbenbutikken, eller også fandt
jeg den på et tag på anden ø. Jeg starter altid et savegame, hvis en
mission kikser, så jeg ikke mister mine våben.

--
Mvh. Peter
"Being a robot's great, but we don't have emotions, and sometimes that

Fra : Tina

Dato : 04-07-02 14:01

Kan du beskrive helt nøjagtig den gyde hvor man kan kravle op på taget??
Jeg prøvede lige missionen igen, men kunne sgu ikke lige finde den gyde du
snakkede om!!

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 04-07-02 14:25

Tina skrev:

> Kan du beskrive helt nøjagtig den gyde hvor man kan kravle
> op på taget??
> Jeg prøvede lige missionen igen, men kunne sgu ikke lige finde
> den gyde du snakkede om!!

Du kan evt. prøve at bruge den taktik, Jackie skriver om med
håndgranaterne.

Men ellers burde gyden være nogenlunde nem at finde. Taget, du skal op
på, ligger lige over for (måske lidt skråt til venstre) for klubben,
hvor han kommer ud på gaden. Så skal du bare køre bag om blokken, og ind
i en af gyderne. Det er den eneste gyde, hvor der er trapper. Dem skal
du så gå op af og vist nok løbe hen over et tag.

--
Mvh. Peter
"The environmental anomalies may have stimulated certain rebellious

Fra : Jackie

Dato : 04-07-02 14:03

Havde også en del problemer med missionen, men klarede den på følgende måde:

Skråt overfor hvor han kommer ud fra natklubben er der et lille indhug i
væggen. Der kørte jeg ind med en bil, og steg ud, og ventede derefter så på
at de første vagter begyndte at komme ud. Så kommer salvator lidt efter,
hvorefter jeg fyrede håndgranater mod alle bilerne der holder på vejen, og
på den måde døde både vagter og Salvatore. Primitivt og blodigt men det
virker... :)

Håber det hjalp...Og håndgranaterne fik jeg nede ved 8-Ball i en tidligere
mission, hvor de ikke er nødvendige...

Jackie

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-07-02 14:12

Hej

På første ø/bane, der er jeg kommet til en opgave hos ham der bor på denne
grusvej, en stor boss der bor på toppen af en lang bakke. Han vil have mig
til at gøre noget ved en eventuel muldvarp i firmaet. Når jeg komme ned til
der hvor han kommer ud af en gyde/gård og skal til at tage en taxi, hvad
skal jeg der ? Jeg har kørt ham ned, jeg har forfulgt ham i bil når han har
taget sin taxi, jeg har banket ham, jeg har gokket ham med baseball køllen,
jeg har faktisk lavet alt, men mangler lige det sidste til at opgaven
lykkedes for mig.
Er der en der vil røbe hvad man skal der ?

Så er der det job hvor man skal samle xxx-blade med en kasse vogn, hvordan
pokker skal man kunne nå det ?

Kim Larsen

Fra : Kasper

Dato : 04-07-02 15:35

On Thu, 4 Jul 2002 15:11:48 +0200, "Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>der hvor han kommer ud af en gyde/gård og skal til at tage en taxi, hvad

Du skal følge efter ham, men på afstand. Først når han kommer ned til
Columbianerne, efter cut scenen, skal du dræbe ham. Husk nu at være
opmærksom når du får missionerne, så du gør hvad du får besked på. I
dette tilfælde:

"The Colombian Cartel is making SPANK somewhere in Liberty. There is a
guy named Curly Bob works the bar at Luigis.

Hes been throwing more money around than hes earning. He aint pimpin
or pushin so he must be talking. He usually gets a taxi home after
work. So follow him. And if hes rattin us out... kill him."

Hvilket vil sige du skal forfølge ham indtil du finder beviser på at
han er forrædder.

--
Kasper

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-07-02 22:28

"Kasper" <nospam@for.me> skrev i en meddelelse

> [...]
> work. So follow him. And if hes rattin us out... kill him."
>
> Hvilket vil sige du skal forfølge ham indtil du finder beviser på at

Så, nu er han død, så er det bladene ! Tak for hjælpen

Kim Larsen

Fra : Kim Larsen

Dato : 05-07-02 16:13

> Så, nu er han død, så er det bladene ! Tak for hjælpen
>
> Kim Larsen

Så, er bladene også samlet, men sikke et besvær.

Kim Larsen

Fra : danni plougmann

Dato : 04-07-02 21:22

hvis man har gjort sig uvenner med mafiaen så vil jeg næsten mene at den
mission er umulig
man bliver kostant skudt i smader af deres shotguns.

Fra : DWM

Dato : 04-07-02 21:30

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> hvis man har gjort sig uvenner med mafiaen så vil jeg næsten mene at den
> mission er umulig
> man bliver kostant skudt i smader af deres shotguns.

Den bliver muligt at klare senere hvor man får en
skudsikker patriot.

/Kenneth Iversen

Fra : danni plougmann

Dato : 04-07-02 21:53

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> wrote in message
> "danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Den bliver muligt at klare senere hvor man får en
> skudsikker patriot.
>
> /Kenneth Iversen
>
> How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
> http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

nej for missionen skal jo klares i den rumbo der står parkeret tæt ved den
telefonboks hvor man for den mission
den skudsikre patriot er en god løsning på mange svære missioner

Fra : DWM

Dato : 04-07-02 22:34

> nej for missionen skal jo klares i den rumbo der står parkeret tæt ved den
> telefonboks hvor man for den mission
> den skudsikre patriot er en god løsning på mange svære missioner

Tanketorsk :)
Det var en anden mission jeg tænkte på. Den hvor man skal køre
om kap med 3 andre biler.

/Kenneth Iversen

Fra : // Overby

Dato : 06-07-02 15:34

> [...]
> slagtet lige meget hvad jeg gør af de der mafia ting?? Nogle der har en

Tag sniper-riflen - stil dig ved klubben og gå til venstre langs husmuren.
Vend dig evt. om så du kan se om du hele tiden kan se klubben. Når du står
tilstrækkelig langt væk kan du bare bøffe ham.

Daniel