Problemer med adgang til flash website
Fra : steffen martin [.dk]

Dato : 04-07-02 12:13

Hej Gruppe,

Hvis der er nogen venlige sjæle (selvfølgelig) derude der ville gå ind på
http://www.pawprintsshop.co.uk/
og fortælle mig hvad problemet er? Man skal 'save' men derefter nægter den
én adgangen...hmmm.

På forhånd tak :)

steffen

--
:::: http://www.steffenmartin.dk ::::
[...kunstner & forfatter...]

Fra : Bo Dudek

Dato : 04-07-02 14:24

> [...]
>http://www.pawprintsshop.co.uk/
>og fortælle mig hvad problemet er? Man skal 'save' men derefter nægter den
du linker direkte til en .swf fil.. det kan man ikke.. eller jo, men
det vil ikke virke, som du nok har oplevet..

du skal placere din .swf i en htm(l) fil og linke til den istedet.. så
skulle skidtet fungere..

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk
http://www.bodudek.dk/cd (dsl or faster conn. only)

Fra : steffen martin [.dk]

Dato : 04-07-02 15:40

> [...]
> det vil ikke virke, som du nok har oplevet..
>
> du skal placere din .swf i en htm(l) fil og linke til den istedet.. så

Tak Bo for den oplysning :) Hvordan (hvis du ved det) forklarer jeg det på
Engelsk?

Tak
Steffen

Fra : NIlsson

Dato : 05-07-02 14:26

"Insert the Flash objekt code into a HTML file. Surround the code with the
objecttag like this: <HTML><body> <object> flash code >/object>

Nilsson

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne