Skærme
Fijala 3554
Billig fladkærm
Fra : Jacob Olsen

Dato : 04-07-02 12:31

Er det muligt at få en kvalitets fladskærm for rimelige penge, IKKE over
4500,- gerne under...

Det jeg er interesseret i at vide, er hvilke mærker man helst skal gå efter
fx Philips ? - Viewsonic ?

Fra : David Holm

Dato : 04-07-02 13:16

> Er det muligt at få en kvalitets fladskærm for rimelige penge, IKKE over
> 4500,- gerne under...
Jeg vil klart anbefale Samsung Syncmaster 151S som fåes til omkring 4000,-

Jeg købte en for et par måneder siden og har kun været tilfreds med den! Den
vandt en test i AOD over billige fladskærme og har editors choice på
www.cnet.com

Se evt. nogle af de tidligere tråde hvor skærmen er nævnt.

mvh

David

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-07-02 15:01

David Holm skrev:

>Jeg vil klart anbefale Samsung Syncmaster 151S som fåes til omkring 4000,-

Jeg fik lige en ind ad døren i dag. Den er kanon.

Den er lidt mørkere i toppen end i resten af feltet. Jeg gider
nok ikke bøvle med at bytte den for det, men er det noget jeg kan
rette med det medfølgende software?

Jeg har ikke installeret en snus. Computeren tror at det er en
ViewSonic GT775, og det virker udmærket.

--
Bertel