Nummer til sonoMEMO
Fra : Klitgaard

Dato : 04-07-02 12:16

subj. er blevet væk for mig og Sonofon er umulige at få fat i. Nogen der
kender det?

Er det ikke noget med at det kommer an på hvad ens nummer starter med? Mit
er 2073****

På forhånd tak.

--
....Klitgaard

Fra : Jens Bjargum

Dato : 04-07-02 16:56

Prøv 40900300

Der er vistnok forskellige, men dette er ihvertfald en af dem, så kan du jo
se om du er heldig at det virker til din.

Fra : Klitgaard

Dato : 04-07-02 19:22

"Jens Bjargum" <nyhedsgruppe@nospambjargum.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv 40900300
>
> Der er vistnok forskellige, men dette er ihvertfald en af dem, så kan du
jo
> se om du er heldig at det virker til din.

Tak for forslaget men det var desværre ikke det :(

--
....Klitgaard

Fra : helloo.dk

Dato : 04-07-02 19:35

Prøv så 40680400

Fra : Klitgaard

Dato : 04-07-02 21:01

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv så 40680400

Desværre heller ikke....

--
....Klitgaard

Fra : helloo.dk

Dato : 04-07-02 22:19

Ring til Sonofon (72 12 72 12) og spørg...

Fra : danni plougmann

Dato : 04-07-02 21:17

prøv 40680600

eller ring til sonofons hotline, kan ikke huske nummert

Fra : Klitgaard

Dato : 04-07-02 23:16

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> prøv 40680600
>
> eller ring til sonofons hotline, kan ikke huske nummert

Jpe, det har jeg også prøvet flere gange i dag, men efter 20 min. venten gad
jeg sgu ikke vente længere.
Nå men jeg prøver igen i morgen - eller det er vel i dag :)
Takker for indsatsen alle :)

--
....Klitgaard

Fra : Esben S. Hansen