Efterlysning Firmware til Fritz!x pc V2.0 ~
Fra : Tim P

Dato : 04-07-02 10:53

Jeg har set der er en anden der spørg efter det, men han får ikke rigtig
noget svare så derfor kommer jeg her og spørg igen.

Jeg har lige fået en ny Fritz!x pc V2 min gamle død ved lynnedslag, og den
virkede fint med det rigtig firmware så man kunne se nummer, men jeg kan
ikke finde det firmware mere, er der en der kan huske hvor det ligger på
nettet, jeg kan huske jeg downloaded det fra en hjemmeside men, jeg kan ikke
huske hvor.

Hvis der er en der kan huske det, ville det være fedt, jeg har nemlig søgt
på det, men jeg kan ikke finde det mere, desværre.

Eller hvis der er en der har det :)

Tak for hjælpen
Tim P.

Fra : [8620] Torben Mondru~

Dato : 05-07-02 14:05

"> Jeg har set der er en anden der spørg efter det, men han får ikke rigtig
> noget svare så derfor kommer jeg her og spørg igen.

Det var mig der efterlyste en firmware til dansk nr. visning.
jeg mailede til fabrikken i tyskland, og forelagde dem mit problem med
manglende dansk nr. visning. Næste morgen lå der et svar i min postkasse.
Der var en vedhæftet fil (pdf) hvor der stod hvordan man "fortalte modemet
at det nu stod i Danmark": løft røret på en af de analige apperater der er
tilsluttet modemet, tast derefter #99*3* og så virker det. Det vil være
klogt at tjekke om alle instillingerne på modemet er korrekte.

> [...]
>
> Hvis der er en der kan huske det, ville det være fedt, jeg har nemlig søgt
> på det, men jeg kan ikke finde det mere, desværre.

Send en mail hvis jeg skal sende hele pdf dokumentet. e.t.mondrup@email.dk

Venligst
Torben Mondrup

Fra : Tim P

Dato : 06-07-02 12:04

"[8620] Torben Mondrup" <e.t.mondrupnospam@email.dk> wrote in news:3d259953
$0$13969$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> #99*3*

Det er da bare total i orden, jeg troed man skulle brande noget nyt
firmware, men det skal man jo så ikke, det virker bare, jeg må sige at AVM,
kan lave producter det er i top, jeg kan absolout ikke klage over min Fritz
!x pc v2, den bliver brugt som telefon central til 3 familier og det
fungere bare, det er hvis det man kalder tysk kvalitet :)

Tak for hjælpen,
Tim P

Fra : Lars Hult

Dato : 19-08-02 18:02

Nu er det lidt længe siden denne tråd var igang men jeg prøver aligevel.

Hvad bruger i Fritz !x pc v2 og hvordan fungerer det.

hilsen Lars

Fra : Kent Glerup

Dato : 19-08-02 18:09

"Lars Hult" <hult@image.dk> skrev i en meddelelse
> Nu er det lidt længe siden denne tråd var igang men jeg prøver aligevel.
>
> Hvad bruger i Fritz !x pc v2 og hvordan fungerer det.
>
> hilsen Lars

Det er ikke nødvendigt med anden firmware!

1. Løft rør på tilsluttet telefon (port ligegyldig)

2. tast: #99*3*

3. Læg rør på

Nu understøtter den nummervisning i DK!

Jeg har en enkelt gang været udsat for at den skulle have koden to gange før
det virkede.

MVH
Kent Glerup