Ringe imellem to telefoner...
Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 04-07-02 10:10

Er det muligt at ringe imellem to ISDN telefon tilsluttet samme NTab-boks
uden at betale alm. samtale-takst ?

Mvh Stig

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 04-07-02 22:42

Hej

"Stig Nørgaard Jepsen" <stigen@mail.dk> wrote:

>Er det muligt at ringe imellem to ISDN telefon tilsluttet samme NTab-boks
>uden at betale alm. samtale-takst ?

Hvis du dermed mener uden brug af yderligere isenkram, så er svaret nej.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 05-07-02 02:06

> Hvis du dermed mener uden brug af yderligere isenkram, så er svaret nej.

Hva' skal man så ha' fat i der, for at det vil fungere?

Mvh Stig

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 05-07-02 22:58

Hej

"Stig Nørgaard Jepsen" <stigen@mail.dk> wrote:

>Hva' skal man så ha' fat i der, for at det vil fungere?

En eller anden form for "lokalcentral" - Vel, det lyder så voldsomt, men
behøver nu ikke at være dét. - Jeg ved ikke rigtigt hvem der sælger den
slags herhjemme, selv køber jeg alt ISDN udstyr i Tyskland, men jeg ved
at f.eks. Tempo Telecom tidligere har solgt den slag www.tempotelecom.dk
men der findes uden tvivl en masse andre, du skal nok regne med at
priserne begynder omkring et par tusinde kr. + moms. Vil du handle i
Tyskland (hvor det ofte kan købes til noget der nærmer sig halv pris) så
kig på: www.guenstiger.de

--
M.v.h. Ole®

Fra : frank damgaard

Dato : 12-07-02 11:39

> Hva' skal man så ha' fat i der, for at det vil fungere?

Bla. Zyxel omninet+ og omninet LCD kan ringe lokalt mellem telefonerne,
noget med "flash" og trykke 2.
Måske du kan finde en såsan ISDN adapter billigt i brugtmarkedet

--
Frank Damgaard |

Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 14-07-02 11:06

> Bla. Zyxel omninet+ og omninet LCD kan ringe lokalt mellem telefonerne,
> noget med "flash" og trykke 2.
> Måske du kan finde en såsan ISDN adapter billigt i brugtmarkedet

Har sådan éen allerede :) altså éen Zyxel omni.net LCD.
Men nu var spørgsmålet omstilling imellem ISDN telefoner...

Mvh Stig

Fra : frank damgaard

Dato : 14-07-02 17:46

> Har sådan éen allerede :) altså éen Zyxel omni.net LCD.
> Men nu var spørgsmålet omstilling imellem ISDN telefoner...

det overså jeg ;(
Der skal købes en ISDN omstilling for at kunne ringe lokalt
mellem 2 ISDN telefoner
Er det blot omstilling, så kan man via tjenesten parkering?
omstille mellem ISDN telefoner på samme NT box.

--
no signature :)

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-07-02 18:20

"frank damgaard" <frank_tmp4@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Der skal købes en ISDN omstilling for at kunne ringe lokalt
> mellem 2 ISDN telefoner

Det er selvf. muligt, men ISDN-standarden er slet ikke beregnet til
lokal telefoni.

Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 15-07-02 19:40

> [...]
> mellem 2 ISDN telefoner
> Er det blot omstilling, så kan man via tjenesten parkering?
> omstille mellem ISDN telefoner på samme NT box.

Ja... men ikke på samme måde som man kan med Zyxel'en og Lasat'en.
For man kan ikke omstille til en bestemt telefon. Når man laver
omstillingen, ringer det ikke i nogen af de andre telefoner. Den i den anden
telefon skal altså vide at der er telefon til ham. (man kan selvfølgelig så
ringe til ham

Fra : Christian Vad Peders~

Dato : 12-07-02 17:49

Lasat speed II kan også, men det er jo ikke to ISDN apperater du kan
tilslutte der... det er kun analogt (altså de to apperater du kan tilslutte)

Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 14-07-02 11:07

> Lasat speed II kan også, men det er jo ikke to ISDN apperater du kan
> tilslutte der... det er kun analogt (altså de to apperater du kan
tilslutte)

Den havde jeg også. Den gik dog i tordenvejret for et par uger siden.
Fik sølle 120kr af forsikringen for den, da nyprisen var 1200kr... (10%)

Mvh Stig