rotw 760
Fra : VJJensen

Dato : 04-07-02 08:56

Ka´ det passe, at Netscape Communicator er en "bedre" newsreader, end OE;

OE: threaded ELLER by date
NC: threaded OG sorted by date

- Jeg savner view´et ganske meget.

Tak for tips.

Johs

Fra : Jonas Voss

Dato : 04-07-02 20:44

VJJensen <oddesund@paradis.dk> writes:

> Ka´ det passe, at Netscape Communicator er en "bedre" newsreader, end OE;
>
> OE: threaded ELLER by date

OE er ikke nogen saerlig god newsreader hvis man vil have blot en smule
overskuelighed over traede i kronologisk opbygning.

> NC: threaded OG sorted by date

Jeg har aldrig brugt newsdelen i NC, saa det kan jeg ikke udtale mig om.

> - Jeg savner view´et ganske meget.

Jeg startede med at bruge OE, men skiftede meget hurtigt til MacSOUP
<http://home.snafu.de/stk/macsoup/>, som virkelig kan anbefales. I
starten synes du maaske det er grimt, arkaisk og soelle, men det er saa
funktionelt og simpelt, at det er staerkt vanedanende. MacSOUP er en
offline newsreader, hvilket vil sige du download alle indlaeg, og
derefter laeser dem offline. Godt for telefonregningen hvis man bruger modem.

En anden mulighed er MT-Newswatcher <http://www.smfr.org/mtnw/>, en
online newsreader. Har mest brugt den under OSX som substittution for
MacSOUP der endnu ikke er udkommet til OSX. Glimrende newsreader, men
egner sig vist mest til brugere med fast forbindelse.

Vist det ikke er til for stort besvaer, vil jeg klart anbefale dig at
proeve disse, og se om du ikke bliver et gladere menneske af at bruge
dem i stedet for enten OE eller NC

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : VJJensen