Tilretning af våben...
Fra : Martin_P

Dato : 04-07-02 07:01

JEg har en kammerat, som var totalt opsat på at få en ny beretta
silver pigeon 12/76. Han for ud og købte den første og den
bedste(åbenbart) Nu var problemet imidlertid, at den SLET ikke passede
til ham , og så sent som i sidste uge indleverede han den(igen) til
tilretning. Når han får den igen, er bøssen blevet "krummet" 2 cm(ja
20 mm) og den har fået 5 mm i cast-off.

Nu melder spørgsmålet sig jo: Vil denne (efter min mening) gevaldige
krumning rette sig ud igen i løbet af få år??

For så skal han jo budgettere med 5-700 kr hvert X. år til
"genkrumning"

Martin_P

Fra : Martin Nielsen

Dato : 05-07-02 00:08

Jeg har en del kammerater som har fået krummet skæftet og deres har alle
rettet sig en hel del op i løbet af et par år. På skydebanen har jeg også
snakket med en del der har været udsat for det samme. Om Den nævnte Beretta
retter sig ud ved jeg ikke, men jeg tror den gør.

Fra : Finn Lykke

Dato : 07-07-02 18:29

Jeg har fået rettet min Miruko 10 mm i 1996. Den har stadigvæk den samme
krumning. Har fået det lavet hos Korsholm i Skjern. Det er de bedste penge
jeg har givet ud.

Hilsen
Finn Lykke