Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
blæksprutte ting på ati kort ?
Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 04-07-02 00:05

Nogen der ved om der skal være sådan en blæksprutte på tv-out stikket på et
ATI RAGE LT PRO kort ?
mit SVHS kabel vil ikke passe i....

MVH
Morten

Fra : Søren

Dato : 04-07-02 08:43

Kan det mon være samme slags stik som jeg havde på mit msi gf4 4400 !!??,
jeg kunne heller ikke få mit s-video kabel til at passe men fandt ud af at
jeg skulle bruge en adapter. Den fulgte heldigvis med kortet, prøv at kigge
en ekstra gang i pakken.

Søren

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 04-07-02 14:42

> jeg skulle bruge en adapter. Den fulgte heldigvis med kortet, prøv at
kigge
> en ekstra gang i pakken.
Jeg fik det foræret, så der var ikke andet end kortet :-/

MVH
Morten