Club Blah Blah ?
Fra : Olé

Dato : 03-07-02 20:53

Er der nogle der har god eller dårlig erfaring med Club Blah Blah ?

Hilsen Olé

Fra : Michael Jensen

Dato : 03-07-02 21:16

"Olé" <gol@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der har god eller dårlig erfaring med Club Blah Blah ?

Har været kunde der i ½-år nu, og har kun positive oplevelser hos selskabet.
De er dejligt billigt :)

Fra : Salva

Dato : 04-07-02 00:23

Er de billigere end Telmore?

-salva

Fra : Michael Jensen

Dato : 04-07-02 11:03

"Salva" <salvanone@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er de billigere end Telmore?

1,10kr. i minuttet og 24øre pr. SMS!

Fra : Salva

Dato : 04-07-02 11:09

> "Salva" <salvanone@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >

> 1,10kr. i minuttet og 24øre pr. SMS!

Ok, 10 øre billiere i minut takst og 1 øre i sms...

-salva

Fra : JØRGEN ANDERSEN

Dato : 05-07-02 16:03

> Er de billigere end Telmore?

Ja de er billigere, men jeg har valgt Telmore, fordi de bruger TDC-net. Vi
kommer tit et sted hvor Sonofonsnet ikke dækker.

MVH

Conny

Fra : Fischer

Dato : 04-07-02 11:19

> Har været kunde der i ½-år nu, og har kun positive oplevelser hos
> selskabet.
> De er dejligt billigt :)

De virker OK.
En ulempe er, at man skal indsætte for 199,- kr. pr. gang for at få den
billige takst.

*Fischer

Fra : Anders S..

Dato : 04-07-02 15:52

ud over at der står pt ingen ventetid på nummer portering på deres
hjemmeside, og så det viser sig at der er 4 til 6 ugers ventetid aligevel.
Og at da min nummerportering skulle være udført i går og stadig ikke virker,
og at de 25 kr som man skulle få ved selvsamme nummerportering på min konto
oplysning på deres hjemmeside, er blever til 0,25 kr mon så stadig væk at de
ikke er gode ???

fik denne forklaring med pt. ingen ventetid pr. mail

"Det der menes med 0 ventetid, er at vi går i gang med din bestilling med
det samme. I det øjeblik, du indgiver ordren, sender vi dig en fuldmagt, som
du så sender ind til os. Inden dette er sket er der gået en lille uges tid.
I detøjeblik vi registrere din fuldmagt og betaling, faxer vi fuldmagten til
dit nuværende selskab. Derefter går vi og laver en teknisk forspørgsel, som
det dit nuværende selskab i følge reglener om nummerportering har 20 dage
til svare på, og derfra give os en dato for hvornår du overgår.

I forbindelse med abonnement er der en måneds opsigelse, og derfor alt i alt
kan der gå op til 6 uger."

men hvad med reklamen pt. ingen ventetid på nummer portering. er den
lovlig??

--
MVH
Anders S. Kristensen

Fra : Michael Jensen

Dato : 04-07-02 19:31

"Anders S.." <webmaster@sikker-surf.remove.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
konto
> oplysning på deres hjemmeside, er blever til 0,25 kr mon så stadig væk at

Ja det er det da. Fejl kan ske over alt, og den kan jo rettes.

> [...]
alt
> kan der gå op til 6 uger."
>
> men hvad med reklamen pt. ingen ventetid på nummer portering. er den

Den er lovlig, for den passer jo. Den 1mdr. opsigelse hos dit teleselskab er
ikke noget de kan pille ved.

Fra : Mogens Jørgensen

Dato : 09-07-02 01:12

Bestilte startpakke den 30.06. Pga. kortfejl virker skidtet ikke trods
gyldne løfter og mange rykkere. Klamphuggere og båtnakker
Mogens

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 09-07-02 22:23

Hej

"Olé" <gol@privat.tdcadsl.dk> wrote:

>Er der nogle der har god eller dårlig erfaring med Club Blah Blah ?

Næh, jeg har igen erfaring med dem, men, jeg har en fornemmelse af at
man måske skal holde sig væk fra dem. - Se her:

Club Blah Blah: Sonofon skyld i nedtur
Med et minus på 11,5 millioner kroner og en negativ egenkapital på 11
millioner kroner blev det et hårdt første år for teleselskabet Club Blah
Blah. Årsagen er begyndervanskeligheder, som hovedleverandøren, Sonofon,
gøres ansvarlig for.
Læs hele artiklen her
<http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=15273>

--