Hoover vaskemaskine
Fra : Aksel

Dato : 03-07-02 20:22

Måske forkert gruppe men der er så lille aktivitet på dk.teknik.el, og jeg
har set lignende indlæg i denne gruppe.

Jeg har en Hoover AS133 vaskemaskine.
En gang imellem vil den ikke centrifugere ordentligt, den pumper vandet ud
og starter cantrifugering men før tromlen er oppe i fart stopper den og
fortsætter med at pumpe, det gentager sig 3-4 gange hvorefter den stopper

Det ser ud som om det kun sker når der er en lille mængde i maskinen.

Er der nogen i gruppen der kender denne maskine og har et godt bud.

Jeg synse ikke det ligner den normale fejl hvor vandstandsmåleren er
tilstoppet.

Hilsen Aksel

Fra : Lars Kristensen

Dato : 06-07-02 19:15

Det kan være filter eller pumpe der er stoppet eller et knæk på slangen , så
den ikke kan nå at pumpe alt vandet ud inden en bestemt tid, og så stopper
centrifugeringen. Har selv prøvet det, men det var en philips.

Lars