Danmark, regnens lang :-(
Fra : Jimmi

Dato : 03-07-02 19:56

Hvor er det deprimerende, sommer og sol min bare.

Nu sidder jeg igen og poster til DFM, men faktisk er det det sidste jeg
ville.
Nææ, stik mig en tør landevej, med en sol der skinner på de letpåklædte
piger jeg langsomt passerer i andet gear, et sted hvor destinationen er
ligegyldig og kun cyklens brummen, vindens susen og benzinmåleren betyder
noget.

JEG BLIVER VANVITTIG!!!

Et udtryk for frustration.

/Jimmi
(XJ600S der keder sig)

Fra : Jimmi

Dato : 03-07-02 20:05

Okay, der skulle have stået land, og nej, en XJ600S har ingen benzinmåler

/Jimmi

Fra : N/A

Dato : 04-07-02 08:37

Fra : Jake

Dato : 04-07-02 08:37

>Det har den 'rigtige' XJ600 fra '86 da heldigvis

Jepper det er straffen for at købe nymodens cykler

/Jakob

XJ 600 '88

Fra : Allan Bojesen

Dato : 03-07-02 20:17

"Jimmi" <jimmi@klud.dkSLETDETTE> skrev i en meddelelse
> Hvor er det deprimerende, sommer og sol min bare.

> JEG BLIVER VANVITTIG!!!

Op med humøret. Få noget fornuftigt tøj og så ud at køre - og brug så
fantasien når du kører forbi pigerne

Allan Bojesen (der har kørt 950 km fra i går morges til idag middag - og jeg
nød det selvom det primært var på motorvej)

Fra : John

Dato : 03-07-02 20:32

"Jimmi" <jimmi@klud.dkSLETDETTE> wrote in message
> [...]
> piger jeg langsomt passerer i andet gear, et sted hvor destinationen er
> ligegyldig og kun cyklens brummen, vindens susen og benzinmåleren betyder

På med regntøjet og så afsted !
Hvis ikke du har et regnsæt så har jeg et billigt et til salg !

John

Fra : m.grewy

Dato : 03-07-02 21:56

> [...]
> piger jeg langsomt passerer i andet gear, et sted hvor destinationen er
> ligegyldig og kun cyklens brummen, vindens susen og benzinmåleren betyder

Bare rolig sommeren kommer her i uge 28, når vi skal til skagen :)

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-07-02 17:16

m.grewy wrote:

> Bare rolig sommeren kommer her i uge 28, når vi skal til skagen :)

Ja, det skal den sgu, for mit telt er ikke vandtæt! =
--
mvh Jes Vestervang - der vist bliver nødt til at købe noget
telt-imprægnering :-/

Fra : m.grewy

Dato : 04-07-02 23:19

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> Ja, det skal den sgu, for mit telt er ikke vandtæt! =
> --
det er også lige meget solen kommer jo :)
Men vi ses deroppe.

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-07-02 10:54

m.grewy wrote:

> det er også lige meget solen kommer jo :)
> Men vi ses deroppe.

Ihvertfald!
Så må vi jo se om husmorstrippen er go' i år
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Steven

Dato : 03-07-02 23:03

On Wed, 3 Jul 2002 20:56:20 +0200, "Jimmi" <jimmi@klud.dkSLETDETTE>
wrote:

> [...]
>piger jeg langsomt passerer i andet gear, et sted hvor destinationen er
>ligegyldig og kun cyklens brummen, vindens susen og benzinmåleren betyder

Nøjagtig mine tanker, gik selv og overvejede at poste en beklagelse
mens mine tanker gik til James, som sikkert nu nyder solen på Cypern
og desværre ingen lysning lige forude, - men det danske vejr har det
jo med at overraske, så lad os håbe.

mvh
Steven
FZS600

Fra : Søren Lindholt

Dato : 05-07-02 08:55

Steven <1234abcd@REMOVEworldonline.dk> wrote in article
<r0t6iucumkb6463ud0ar0ia9f9853dukfe@4ax.com>...
> [...]
> mens mine tanker gik til James, som sikkert nu nyder solen på Cypern
> og desværre ingen lysning lige forude, - men det danske vejr har det

Ikke sikker, han hjælper ved FIMrally i Aalborg, jeg har ikke mødt ham
endnu (det er STORT) og bor måske i telt på de efterhånden bløde
græsarealer.
Noget andet vi har oplevet er at det som mange troede var fast grund under
Goldwingen ikke bliver ved med at være fast grund efter flere dages tung
regn... DUNS.wav...

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-07-02 10:55

Søren Lindholt wrote:

> Noget andet vi har oplevet er at det som mange troede var fast grund under
> Goldwingen ikke bliver ved med at være fast grund efter flere dages tung
> regn... DUNS.wav...

Så skulle i jo have delt små krydsfinerplader ud, som de gjorde til træf på
toppen sidste år
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Thomas Hjort

Dato : 04-07-02 06:48

> [...]
> piger jeg langsomt passerer i andet gear, et sted hvor destinationen er
> ligegyldig og kun cyklens brummen, vindens susen og benzinmåleren betyder

Også jeg. Nu havde vi for en gang skyld besluttet os at droppe den årlige
charterferie til fordel for MC ture her i landet. Og så pisser det ned hver
eneste dag !

Thomas