Tjekkiet
Fra : Musicman

Dato : 03-07-02 18:56

Hej derude
vi er to voksne der har tænkt os a køre til Thekkiet i uge 29 og 30.....MEN
vi har aldrig været på de kanter, så det ville være kanont om der var nogen
der kunne hjælpe med erfarringer .....gode som dårlige.........please please
...be om

Vi kan kontaktes på mail...
kirk@mhm.dk
ICQ 59823557

Tusind tak....på forhånd

Fra : Jens Bering

Dato : 07-07-02 00:19

Kan anbefale Spindlemuhl - det nordvestlige hjørne (grænsende til
Polen)..150 km fra Pragh..

Har rejst meget i Østeuropa. man finder ikke et område mere fremmed - og så
kun 700 km fra Cph....hvad med at joine mig i uge 33 - (se min tråd)?