TDC SERVEREN VIRKER IGEN
Fra : Allan Bojesen

Dato : 03-07-02 18:52

Med hilsen
Allan Bojesen

Fra : Claus Rittig

Dato : 03-07-02 19:14

"Allan Bojesen" <aboje@SLETpost9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Med hilsen
> Allan Bojesen

For en time eller to siden fik jeg oplyst af TDC (opasia) "service" at der
nok ville gå to dage endnu. Har de da kun ansat idioter i deres hotline?

Rittig
(Men ok, det virker da.)

Fra : Allan Bojesen

Dato : 03-07-02 20:14

> [...]
> nok ville gå to dage endnu. Har de da kun ansat idioter i deres hotline?

Det er desværre det generelle indtryk man får af TDC. Den ene ved ikke hvad
den anden laver. En af grundene, har jeg fået forklaret af en indenfor
murerne, er bl.a. at der ustandseligt er omrokeringer, folk bliver flyttet
til andre afdelinger m.v.

Allan Bojesen

Fra : Brian

Dato : 03-07-02 20:14

Sikkert..... men jeg er nu helt glad for sunsite.dk
den er stabil... og.. jeg har kun tre abb. i min liste.

dk.fritid.motorcykel
dk.marked.privat.motorcykel
dk.marked.privat.motorcykel.stumpemarkede

Mangler dog gruppen: dk.fjolledeting.på.motorcykel *S*

Brian

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-07-02 20:27

Claus Rittig wrote:

> Har de da kun ansat idioter i deres hotline?

Sådan er det vist almindeligvis på internetudbydernes hotlines. Enten
fylder de en med løgn, eller også er de ekstremt glemsomme. De lover højt
og helligt at ringe om et kvarter, men gør det ikke. Den slags har jeg
oplevet 10-20 gange (no shit) og andre gange har de fyldt mig med grove
løgne. F.eks. påstår de at de har bestilt en tekniker til at komme og fikse
ens udstyr, men når man snakker med firmaet der skal gøre det kan de
fortælle at det med sikkerhed ikke passer.
Svindlere, luskere og krejlere, det er hvad de er så snart det ikke er på
papir. Hvordan det i så fald vil være aner jeg ikke, men efter sigende
skulle det ikke være et hak bedre :-/

....og så lidt on-topic:
Det er sgu da noget vådt vejr for tiden :-/
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 - beskidt