Vælg proxyserver i IE...
Fra : Lifeweb

Dato : 03-07-02 19:09

Hej

Jeg har lige købt ADSL hos TDC...
Her skal der ikke stå noget som proxyserver, når man gerne vil på
internettet...
Når jeg ikke er hjemme, er jeg på skole, hvor vi skal bruge skolens
proxyserver...

Det kunne derfor være rart for mig at lave et program, som bare skulle
åbnes, og derefter skiftede...

Hvordan ændrer jeg disse indstillinger fra et delphi-program?!?!?

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig!

Da jeg ikke så ofte besøger denne nyhedsgruppe, ville det være lækkert
hvis svar bliver postet både i dk.edb.programmering.pascal og til min
email-adresse:
torsten@lifeweb.dk

Med venlig hilsen
Torsten T. Nielsen