Løbesko..
Fra : _Moerch

Dato : 03-07-02 17:49

Hej Ng..
Sidder i dette øjeblik og kigger på anmeldelse af diverse løbesko på
www.run4fun.dk
Nu er mit problem, at jeg har det med at træde om på ankelen når jeg løber.
Er det det man kalder supination? Altså når foden svinger indad. De nye sko
skal helst understøtte denne skavank.

Hvad kan I anbefale?

PFT

_Moerch

Fra : Peter

Dato : 16-07-02 11:47

"_Moerch" <juggernaut@vip.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
løber.
> Er det det man kalder supination? Altså når foden svinger indad. De nye

Når du er i tvivl om hvilke sko, du vil have kan jeg kun anbefale, at du
finder dig en løbosko-butik, som kan rådgive dig.

Jeg har haft problemer med ondt i knæene og den ene hofte og efter at have
fået undersøgt min løbestil i en løbesko-butik og derefter købt de sko de
anbefalede har jeg ikke haft ondt overhovedet.

på run4fun er der links til diverse butikker, der tilbyder dette.
Jeg valgte Kaiser Sport i Brønshøj og undersøgelsen foregik ved at de
videofilmede mit løb på et løbebånd med mine gamle sko og dem de anbefalede
og viste det i langsom gengivelse.
Der var det tydeligt, at jeg drejede i skoen i de gamle men ikke i de nye.

Hilsen Peter

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 17-07-02 10:24

"Peter" <no_spam@no.where> writes:

> Når du er i tvivl om hvilke sko, du vil have kan jeg kun anbefale,
> at du finder dig en løbosko-butik, som kan rådgive dig.

Hørt. Forsøag af modstå divere knaldtilbud fra Sportsmaster eller
lignende butikker - og hold dig til rigtige løbebutikker, hvor
ekspeditnterne rent faktisk ved noget om den vare de pusher. Det er
afgørende at du får nogle gode sko, der passer til dig.

I København er Marathon Sport et godt bud. De tilbyder test på
bebebånd og med kemara, som Peter beskriver det. Desuden er alle fra
personalet selv løbere som ved hvad de taler om. Senest så jeg en af
deres medarbejdere løbe City Løb med en babyjogger.

-j

--
18.07.02 - 20.07.02
København - Madrid - Sao Paulo - Santa Cruz - La Paz

Fra : izeqb

Dato : 17-07-02 12:30

On 17 Jul 2002 11:23:48 +0200, Janus Sandsgaard <janus@janus.dk>
wrote:

> [...]
>ekspeditnterne rent faktisk ved noget om den vare de pusher. Det er
>afgørende at du får nogle gode sko, der passer til dig.

Jeg må nok sige at i sportmaster i City2, ved de en god del om
løbesko.

Det ville jeg bare lige sige

MVH.
Hjalte

Fra : Mogens Henckel

Dato : 28-07-02 22:12

hejsa

Jeg vil bare sige at jeg blev testet i City 2 og har ikke ere ondt ved
løb...de fandt lige præcis de sko jeg skulle have....kanon service.

mvh
Mogens