Kontrol og sletning af dir...?
Fra : Søren Larsen

Dato : 03-07-02 17:09

Jeg ønsker, hver gang programmet starter, at tjekke on der er et bestemt
bibliotek. Hvis dette bibliotek er der, skal den slette alt der er i dette
bibliotek.

Hvordan kontrollerer jeg om der er er et bestemt bibliotek?

Jeg har forsøgt med "FileSystemObject", men kan ikke rigtig få det til at
virke..... Nogen der kan hjælpe...?

Mvh.
Søren Larsen

-------
Blåt, rødt og hvidt lys monteres i Nokia telefoner.
Unlock af Siemens, Ericsson og Nokia i Aalborg og klarer det mens du venter.
Displays sælges til de fleste Nokia-modeller.
-------

Fra : Stefan McKinnon Edwa~

Dato : 05-07-02 09:02

Jeg har fundet 2 måder. Den ene sletter hver fil og undermappe, mens den
anden bare sletter hele mappen og opretter en ny mappe igen. Du kan
naturligvis ikke slette filerne, hvis de allerede er taget i brug!!

Dim fso As New FileSystemObject

Sub KillIt()
Dim fld As Folder
Dim subfld As Folder