Nummerpladerammer???
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 03-07-02 13:07

Hej alle,

Jeg går stadig og venter på at høre mere om nummerpladerammerne efter at
have indbetalt de 205 kr. på Morten Juel's konto. Jeg har skrevet to mails
til ham - men ikke fået noget svar. Er det et kreativt forsøg på at tjene
nogle skattefri kroner, eller får vi snart vores nummerpladerammer?

Morten - hvis du læser dette her - så vil jeg bede dig om lige at poste en
update samt en komplet liste over dem som du har modtaget penge fra.

Hilsner,

Tony
Divvy 01 (som gerne vil have sin nummerpladeramme før sommeren er overstået)

Fra : Morten Juel

Dato : 03-07-02 19:46

Argh sorry tony, nej nej intet fup her, de kommer fra plast fabrikken i uge
29, så skal de trykkes og så er de done )
jeg poster en opdateret liste med hvem der har betalt og det hele lidt
senere, sorry, jeg har bare haft gang i 1mio ting, så jeg har ikke fået
svaret dig ! ;o((

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-07-02 11:24

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.OSTEPOPdk> wrote in message
> [...]
> jeg poster en opdateret liste med hvem der har betalt og det hele lidt
> senere, sorry, jeg har bare haft gang i 1mio ting, så jeg har ikke fået

Kanon. Jeg venter spændt!

Hilsner,

Tony
Divvy 01