Young Ones på DVD
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 03-07-02 12:44

Young Ones Complete Collection S.E.
http://www.dvdplanet.com/product_listing.asp?productid=25745&format=DVD

Det ser ud til at alle episoder af BOTTOM og FILTHY, RICH & CATFLAP er
med som bonusmateriale!

Fra : Lars Møllebjerg

Dato : 03-07-02 18:05

"Thomas Jespersen" <thomas@daimi.au.dk> wrote in message

> Young Ones Complete Collection S.E.
> http://www.dvdplanet.com/product_listing.asp?productid=25745&format=DVD
>
> Det ser ud til at alle episoder af BOTTOM og FILTHY, RICH & CATFLAP er
> med som bonusmateriale!

"Complete episodes" - kunne vel også forstås som 2 eller flere "hele"
episoder....

/Lars

Fra : Anders Hyltoft

Dato : 04-07-02 06:31

"Lars Møllebjerg" <larsm@xs4all.nl> wrote in message news:3d23329c$0$12286$e4fe514c@dreader4.news.xs4all.nl...

SNIP

> "Complete episodes" - kunne vel også forstås som 2 eller flere "hele"
> episoder....

Nok mere realistisk... Der er vel ikke plads til 3 komplette serier på 2 disc's? Uanset om man bruger begge sider eller
ej... Damn, det kunne ellers have været godt.

Anders Hyltoft

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 11-07-02 03:44

On Thu, 4 Jul 2002 07:30:45 +0200, "Anders Hyltoft"
<anders@hyltoft.dk> wrote:

>Nok mere realistisk... Der er vel ikke plads til 3 komplette serier på 2 disc's? Uanset om man bruger begge sider eller
>ej... Damn, det kunne ellers have været godt.

En komplet samling af Bottom vil være meget mere interessant for mit
vedkommende.
--
Interesseret i fodboldmanagerspil?
Prøv dette megapopulære gratis spil: