Sonfon?
Fra : Michael Bested

Dato : 03-07-02 11:57

Jeg har nu stukket mit sim-kort i fra mit Sonofon abbo. Det er laaaang
tid siden jeg sidst har brugt det - dog skulle den stadig virke! Den
står så bare og søger og til sidst opgiver.

Hvis jeg ringer til Sonofon hotline kan jeg sidde 20 min. og vente på
at komme til at snakke med nogen - men det lykkedes ikke.

Så kom jeg til at tænke på, om der er noget i vejen med linien
lige i øjeblikket? Har Sonofon en driftstatus-side?

--
Mvh.
Michael Bested

Fra : O.p

Dato : 03-07-02 11:58

www.sonofon.dk

der er vel også e-mail support ??

Fra : Michael Bested

Dato : 03-07-02 12:03

> der er vel også e-mail support ??

Jeg kunne ikke forestille mig på nogen måde at det går hurtigere end
telefon.

--
Mvh.
Michael Bested

Fra : O.p

Dato : 03-07-02 12:19

det ved man først når man har prøvet ikke ??

Send en mail nu så får du da svar hvis du ikke træffer dem på telefonen

O.p

Fra : ?

Dato : 03-07-02 13:24

man får en mail for der står at ventetiden er 5 dage i øjeblikket

Fra : Johnny K. Olesen

Dato : 02-09-02 22:13

Gå ned i din lokale Sonofon butik. De kan checke om dit abb. kører via
deres online system. Og de kommer også foran i køen til kundeservice,
hvis du har yderligere spørgsmål.

/ Johnny