Første gang på Kreta! Hvordan og hvorledes~
Fra : Frk.V.

Dato : 03-07-02 11:45

Hej alle,
Jeg vil gerne spørge denne gruppe, om hvad pokker man absolut må og skal se
på Kreta? Det er første gang jeg nogensinde tager på charterferie (!), da
jeg normalt ikke er til "for mange turister" (som om man ikke selv er
turist!) og overfyldte badestrande....men i år syntes jeg lige, vi også
skulle på charterferie!

Derfor er mine spr.:
1. Hvad skal man absolut se på Kreta? Vi skal bo nær Chania, og har en uge
til rådighed.
Vi er et par sidst i 20´erne, der ikke gider ligge i sprit en uge, men gerne
vil se nogle af de mange kulturelle seværdigheder, der findes på øen.
Jeg ved, at vi nok også kommer til at ligge på stranden nogle timer, og at
vi om aftenen skal ud og spise!
Herudover ved jeg ikke, hvad man skal få tiden til at gå med.
Vi er faktisk ikke vandhunde, så snorkling er ikke noget for os.
Måske en vandretur - tror ikke den lange tur til Samariakløften, men andre
forslag???

2. Hvordan vil erfarne Kreta-rejsendes "typiske" dagsprogram se ud?
3. Hvad er et scoop at købe på Kreta? Noget "typisk" kretinsk - eller hvad
det nu hedder???

Med håb om nogle gode svar!
M.v.h.
Frk.V.

Fra : Karsten Madsen

Dato : 03-07-02 22:07

Hejsa !

Check tilbage i NG'en. Der er en del der allerede har spurgt & fået svar på
samme type spørgsmål om Kreta.

Kig evt. også på www.kretaforum.dk

Mvh.

Karsten