Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto cd m/filmklip
Fra : Pipeline

Dato : 03-07-02 11:06

Da mit digicam kan lave små filmklip, ville jeg gerne have disse klip med
når jeg laver fotocdere til min stationære DVD-afspiller. Men hvordan gør
jeg det? Jeg har indtil videre brugt WinOnCD til at lave mine fotocdere, men
dette program kan ikke inkludere filmklippene på en fotocd. Er der nogen der
ved hvilket program der kan?

MVH
Pipeline

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 03-07-02 14:15

Pipeline wrote:
> [...]
> mine fotocdere, men dette program kan ikke inkludere filmklippene på
> en fotocd. Er der nogen der ved hvilket program der kan?

Har jeg ikke set dit spørgsmål før ?
Fx Nero accepterer at du blander stills og MPEG1 film som du lyster, men
det er efter sigende ikke så smart som WinOnCD *grin*

Du kan også blande MPEG2 filer, men så skal du have (købe) et plough in
og så tager det urimeligt lang tid at renderer disken.
--
Hilsen
Michael Lund Sørensen