Tegning til MC-lift
Fra : Anneli

Dato : 02-07-02 23:19

Hej gruppe!

Er der mon nogen der har en tegning af en hydraulisk motorcykellift, vi må
få en kopi af?

Stor hilsen Anneli og Savage :0)

Fra : Gundersen

Dato : 03-07-02 10:49

Hejsa

Jeg har ik lige nogle tegninger, men jeg kan da skyde en masse billeder
af min..... Den er meget simpel, og kan sagtens kopieres.

Mvh Emil

--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Christian Knudsen

Dato : 03-07-02 17:32

Hej Gundersen

det ville være rigtig lækkert - jeg går også og overvejer en mc lift, da jeg
skal have bygget garagen om til mc værksted her i sommerferien....

mvmch
christian

Fra : Anneli

Dato : 03-07-02 22:22

> [...]
>
> Jeg har ik lige nogle tegninger, men jeg kan da skyde en masse billeder
> af min..... Den er meget simpel, og kan sagtens kopieres.

Det lyder rigtig godt Emil!! Gider du også skrive målene på liften og især
dimentionerne på materialet? :0)))

Stor hilsen Anneli og Savage - der venter spændt på en lift :0)
anneliFJERNDETTE@get2net.dk

Fra : Allan Bojesen

Dato : 04-07-02 15:44

> [...]
>
> Jeg har ik lige nogle tegninger, men jeg kan da skyde en masse billeder
> af min..... Den er meget simpel, og kan sagtens kopieres.

Hej Emil

Hvis du har nogle billeder og vil lave nogle skitser med mål m.v. vil jeg
gerne være behjælpelig med at udføre tegning på Autocad.

Hvor i landet bor du - vel ikke tilfældigvis i Århus området?

Allan Bojesen

Fra : Gundersen

Dato : 04-07-02 23:14

Hejsa

> Hvis du har nogle billeder og vil lave nogle skitser med mål m.v. vil jeg
> gerne være behjælpelig med at udføre tegning på Autocad.

Cool!

> Hvor i landet bor du - vel ikke tilfældigvis i Århus området?

Tjo... lidt nord for Randers! =) Men ellers tæt på!

men jeg skyder lige en hel serie billeder af den i morgen! (Fredag)

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Niels Morell

Dato : 05-07-02 13:18

> [...]
> gerne være behjælpelig med at udføre tegning på Autocad.
>
> Hvor i landet bor du - vel ikke tilfældigvis i Århus området?

Fedt!......... de tegninger er jeg virkelig interesseret i at få fingrene I.

Niels, Århus
ZX6R
RS125

Fra : Mogens Dammand

Dato : 05-07-02 23:37

Ditto her

Mogens, Århus
Transalp

Fra : Anneli

Dato : 05-07-02 20:41

"Allan Bojesen" <aboje@SLETpost9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Emil
>
> Hvis du har nogle billeder og vil lave nogle skitser med mål m.v. vil jeg
> gerne være behjælpelig med at udføre tegning på Autocad.

Wow, det kunne være fint, hvis I to kunne finde ud af noget sammen :0))

Stor hilsen Anneli og Savage :0)

Fra : Gundersen

Dato : 05-07-02 21:39

Hejsa

> Wow, det kunne være fint, hvis I to kunne finde ud af noget sammen :0))

Ja ik?

Nå, men jeg har skudt små 75billeder af den! :) I alle vinkler mm.

Den trænger til en lille renovering her til vinter, men ellers er den
fin! Og til de 2000,- som jeg gav for den - KANON!

Nå, men ik så meget snak:

http://lift.scooterzone.dk

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Gundersen

Dato : 05-07-02 21:46

Hejsa igen

Jeg er i gang med at lave en skitse over alle målene, og dimensionerne.

Men hurtigt:
De store tykke stykker jern, er 90mm x 8mm så det er da nogle store
krabater. Den vejer også som et ondt år!

Selve liftpladen er 1500mm, og med det stykke der kan tages af, er den 2180mm

Den har en højde på ca 180mm, når den er i bund, og i top er den vel????
Øhh det fik jeg ik lige målt men en 80 stykker eller mere.

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Gundersen

Dato : 05-07-02 21:50

Hejsa igen igen

Selve løfte funktionen/hydravliken, ligner meget en 2tons donkraft til
en bil/traktor. Jeg mener at have set en der lignede meget med
løftestangen, i Biltema, måske Harrald nyborg!

Så vidt jeg ved er den dansk produceret, i Frederrecia/Kolling, området.
Der er dog indet navn på den. Den har hvist været larkeret flere gange,
men den blå er hvist orginal farven.

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk