For FANDEN... det er da ikke kun Honda-pig~
Fra : Brian

Dato : 02-07-02 22:22

Kører fra Stevns, og den tager turen til Korsør uden problemer. Den tikker
dog noget i ventilerne... men jeg tænker jeg må få en fagmand til at se på
dem når jeg kommer til Sydfyn.
Kører ud på broen, i det ganske hårde blæsevejr.. stille og roligt med 80
km/t nærmer vi os toppen, på vej derop begynder det selvfølgelig at regne...
ØV tænker jeg.. men.. den kører da.. det kan kun blive lidt værre... og det
blev det... på vej ned... næsten nede ... over sprogø... og lige efter
sprogø... sætter den ud, og går i stå. FOR POKKER!
Nå.. havde været så fremsynende at jeg havde bestilt et falck abb. som jeg
ringede til for de sidste 3 kr. på mit taletid. De kom efter 2 timer....
*GAB*... (Så og hilste dog på mange rare MCíster). Falcks job er så at køre
mig hjem, hvilket de gjorde.. og har altså ikke turde rode med den før nu...
OG....
Hvorfor POKKER er der ingen der har fortalt mig sådan en skal have benzin
på???
LOL *GG*
Ved sgu snart ikke om jeg fortjener at køre på den.
Da jeg skulle tage tanken af (Havde altså tjekket inden og synes det så ud
som om der var benz på) var tanken utroligt let... og.. satte den på
bordet.. åbnede hanen.. og der skete intet... ind til Faaborg og tanke den
op... hjem og sætte den på... 5 - 10 gange på kicken... så startede den.. :)
JUbiiiiiiiiiiiiiiii... Den HAR holdt en hel dag... og 150 km. uden der var
noget i vejen... andet end den tåbelige ting der sidder oven på sædet.

Såå.. husk det nu alle sammen.

Som med IT hvor der er menneskelige fejl, ligeledes med MC.

Brian

Fra : Gundersen

Dato : 02-07-02 22:31

Hejsa

> Hvorfor POKKER er der ingen der har fortalt mig sådan en skal have benzin
> på???

Tja... det kan smutte...

> [...]

> Såå.. husk det nu alle sammen.
>
> Som med IT hvor der er menneskelige fejl, ligeledes med MC.

Tja... Det var da altid noget at maskineriet ik stod af denne gang....

Mvh Emil

--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Hans Paulin

Dato : 02-07-02 23:02

"Brian" <Brian@haarh.net> skrev i en meddelelse

Snip en hel masse...

Det var da godt, vi ikke skulle ligge søvnløse en hel nat igen *GGG*
Hans
Kadett GSi 2,0
Suzuki 1100 E(Z)

Fra : Brian

Dato : 02-07-02 23:24

Nye pakninger??? Du joker ?
(Det er Jørgen fra himmelen, Hæ hæ!)

Selv... smutter jeg snart i seng.. og .. sover roligt..
Og.. så skal der snart stilles ventiler på Honda-pigen.
Nat y´all
Brian

Fra : Futte

Dato : 02-07-02 23:02

"Brian" <Brian@haarh.net> wrote in message news:aft5id$cj2$1@sunsite.dk...
> [...]
> op... hjem og sætte den på... 5 - 10 gange på kicken... så startede den..
:)
> [...]
>
> Såå.. husk det nu alle sammen.
>
> Som med IT hvor der er menneskelige fejl, ligeledes med MC.

Hej Brian!
Husk nye pakninger denne gang

Jørgen , Brøndby
CB550F, med bensin i "tankerne"
og det kan man faktisk komme langt med )))))))

---