Hjælp til slankegruppe
Fra : Mette Frederiksen

Dato : 02-07-02 21:27

Hejsa!

Jeg sidder lige nu og overvejer ideen om at starte en lokal (privat)
slankegruppe op... (da der ikke er nogen her i byen må jeg jo selv lave en!
*LOL*)

Men inden jeg begynder at invitere folk til at melde sig til vil jeg gerne
have lavet et prorgram for hvad man kunne foretage sig sådan et sted.

Det skal ikke bare være den klassiske med at mødes, bliver vejet og så guffe
lidt kage... *G*

Nej det skal være noget lidt mere seriøst hvor vi sammen får afprøvet
forskellige former for motin og kost, tager til fordrag sammen og hvad det
ellers kunne være....

Der er sikkert mange af jer det selv er medlem af nogle private slanke
grupper....

Hvad laver i??? Hvad er godt og hvad skal jeg passe på med?

Jeg har tidligere været med i faktist 2 (hjemmelavede) klubber og det eneste
vi lavede var at dele opskrifter, bliver vejet og målt og så snakke i mens
vi spise en fedtfattig kage... det blev altså kedeligt i længden!
Så derfor håber jeg at der er nogen der sidder med nogle gode forslag til
hvad jeg kan komme på programmet...

Jeg har selv en ide om at den skal holdes på et rimelig lavt økonomisk
niveau og at pris på medlemsskab skal gå til arrangementer og evt. præmier
til den person der når det bedste resultat.. så der er lidt at komme efter!
*S* Altså ikke noget jeg skal spinde guld på! *S*

Jeg håber at høre fra jer! *S*

Med venlig hilsen
Mette

--

NYT! NYT!
onlinecommunity for overvægtige: Chat, debat, intern mailsystem osv.

Fra : Rie Lysvad

Dato : 02-07-02 23:10

Hvor bor du Mette?

Venlig hilsen
Rie

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 03-07-02 06:43

> Hvor bor du Mette?

Sæby, nordjylland.. men min veninde bor i Frederikhavn... og der bliver nok
der vi starter op!*S* Måske Sæby lidt senere! *S*

Mette

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 03-07-02 06:17

> [...]
(privat)
> slankegruppe op... (da der ikke er nogen her i byen må jeg jo

Hej Mette, det er da en FIN ide *S*

> [...]
afprøvet
> forskellige former for motin og kost, tager til fordrag sammen

OK, jeg har kendskab til slankegruppe, der

1. engang imellem fik vist tøj frem sådan homepartyagtigt) til
den størrelse gruppens medlemmer nu har.

2. Deltog i motion sammen, sådan lidt på kryds og tværs agtigt -
altså dem der gider trave i skoven, de mødes til dette, og dem der
gider svømme / aerobicce de gør dette. Mest fordi hvis man er lidt
stor er det rart at være 2-3 stykker, og man har MEGET lettere ved
at komme ud af døren når der er en aftale med andre.

3. Holdt tøjbytte/ salg af brugt - party med andre slankeklubber.
Hvis man har gang i et større vægttab, er det hundedyrt med tøj i
mindre størrelser hele tiden, og indimellem er man heldig at en
størrelse ikke når at blive brugt ret meget ;)

4. Snakke om de problemer der har været, omkring at holde
motivationen oppe - i den forgangne tid

> *S* Altså ikke noget jeg skal spinde guld på! *S*

Smiler - Oki

Kærlige hilsner
J¤mfruen)