SOF2
Fra : Rasmus S

Dato : 02-07-02 18:22

Jeg er kommet ud af Hotel Prague og står nu på ladet af lastbilen som er
kørt hen i en afkrog. Har skudt en masse mænd, men 2 mand der står bag
pillerne ved bygningen kan jeg BARE IKKE FÅ!
De kommer lidt ud bag pillerne af og til, men ligemeget hvor mange skud de
får sker der intet!
Som det ser ud, rammer jeg dem lige i armen eller benet, men der sker bare
intet ... grrr
Nu har jeg stået der i 15min. og fyret, hvad er meningen?

Mvh

Rasmus

Fra : Silver

Dato : 02-07-02 18:44

Har du skudt de 2 gasbeholdere der er ved en af bygningerne?, det er vist
der du er stuck, start forfra på banen hvor du kører på ladet og så med det
samme du kommer hen i afkrogen så blæs de der gasfyre til bloksbjerg....så
kører han videre ud gennem porten og du er videre, forbered dig på en
ordentlig omgang skyderi derefter... :)

Mvh
Silver

Rasmus S <rasmusstubert@hotmail.com> skrev i en