Optagelser fra Roskilde
Fra : Søren Møller Mogense~

Dato : 02-07-02 16:14

Hej gruppe....

Er der nogen der har optaget koncerterne fra Roskilde. Her tænker jeg f.eks.
på Danmarks Radio eller Roskilde Festivalen selv, eller andre personer.
Jeg kunne nemlig godt tænke mig, at få fat i nogle af koncerterne på CD.
Jeg er specielt interesseret i koncerterne med Rammstein, Red Hot Chili
Peppers, Saybia, Kent og Travis.

Mvh.
Søren

Fra : Andrew

Dato : 02-07-02 21:42

fra roskilde festivals faq:

SP.: Hvordan får jeg fat i optagelser af koncerter fra Roskilde Festival?
SV.: Roskilde Festival må IKKE lave optagelser af koncerter m.v. Forskellige
medier kan lave aftaler via bands' pladeselskaber. Kontakt derfor venligst
bandets pladeselskab for eventuelle optagelser.

mvh Anders

Fra : Metal Mickey

Dato : 02-07-02 22:38

Jeg har følgende sange fra Travis koncerten, som jeg optog da P3 sendte dem
igår aftes:

Last Train
More Than Us
Why Does It Always Rain On Me
All I Wanna Do Is Rock

-Thomas

--
"It has been my duty to practise six hours a day. Fuck my guitar. Too easy."
- Richey James

www.staybeautiful.dk

Fra : Rasmus Birck

Dato : 02-07-02 18:37

> [...]
> Jeg kunne nemlig godt tænke mig, at få fat i nogle af koncerterne på CD.
> Jeg er specielt interesseret i koncerterne med Rammstein, Red Hot Chili

Jeg har lige læst i Informations weekend udgave at DR har optaget omkring 80
koncerter, som bliver sendt i løbet af vinter halvåret. Måske du kan finde
noget på www.dr.dk

/Rasmus