Bowie koncerten - bustur fra KBH?
Fra : Lars Berg

Dato : 02-07-02 12:22

Er der nogen der ved om der findes en bustur e.l. med afgang fra KBH
til Horsens for at se Bowie koncerten.

Jeg ved at Arte havde arrangeret en, men Arte er jo gået i
betalingsstandsning. Jeg har prøvet at ringe rundt til Arte's
samarbejdspartnere, men ingen vil kendes til arrangementet
(billetmaskinen, billetnet, teaterliv, artebooking) - og Horsens Ny
Teater har ferielukket.

Så,

Er der nogen der kendes noget til føromtalte Arte arrangement - eller
til et andet busarrangement?

- Lars

Fra : Max

Dato : 03-07-02 21:56

Hej Lars

> Er der nogen der kendes noget til føromtalte Arte arrangement - eller
> til et andet busarrangement?

Desværre kan jeg ikke hjælpe dig med oplysninger, men jeg kan derimod
fortælle dig at jeg vil sidde i min have og høre koncerten :)

Mvh Max

Fra : Gonex

Dato : 05-07-02 09:14

> Desværre kan jeg ikke hjælpe dig med oplysninger, men jeg kan derimod
> fortælle dig at jeg vil sidde i min have og høre koncerten :)
>
> Mvh Max

***********************
He he - osse mig

Mvh. Tina.

Fra : Hans Pedersen

Dato : 06-07-02 17:39

On Fri, 5 Jul 2002 10:13:49 +0200, "Gonex" <jajaja@hotmail.com> wrote:

>He he - osse mig

Jeg fortrød nu ikke at jeg havde smidt den plovmand for en billet. Det
var en rigtig hyggelig aften, og Bowie var virkelig i topform!

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-07-02 00:53

Lars Berg wrote:
> Er der nogen der ved om der findes en bustur e.l. med afgang fra KBH
> til Horsens for at se Bowie koncerten.

Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget, men prøv at gå ind på
rejseplanen.dk og se om ikke der går nogle busser fra Valby. De fleste
rutebusser til Jyllandet afgår herfra.

-Sune fra Valby