Skærme
Fijala 3554
Flimrende skærm, farver skifter.
Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 02-07-02 11:46

Hej, min skærm er virkelig træls. Den flimrer imellem det normale
udseende og så et udseende hvor farverne er Meget røde. Ligesom om at
en af de 3 grundfarver falder fra.
Den kan også finde på at sidde fast på den måde, så jeg det hele tiden
har det meget røde look.

Det lyder jo som en løs forbindelse i kablerne, men jeg synes ikke
rigtigt det hjælper at rode med dem. Det er ligesom om at det er
uafhængigt at hvad jeg gør med kablerne.
Kan det være noget elektronik eller magnetisme, der influerer?

Fra : Peter T.

Dato : 02-07-02 17:11

Anders H. Jørgensen <hede_2@hotmail.com> wrote in

> [...]
> en af de 3 grundfarver falder fra.
> Den kan også finde på at sidde fast på den måde, så jeg det hele tiden

Det er med 99% sikkerhed en meget løs forbindelse. Des mere du vrider i
kabler+stik, des 'løsere' vil forbindelsen blive.

--
Mvh. Peter T.

Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>
Gør dig selv en tjeneste; spil Sudden Strike