OT: TDC nyhedsgruppe nede eller ?
Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 02-07-02 10:37

Er det bare mig som har et problem med TDC nyhedsgruppe servere ? Det virker
ikke derhjemme. Jeg har været inde og kigge på på en status side men har
ikke kunnet finde noget om det.

Godt man kan kigge lidt med i gruppen fra arbejdet også

--
MVH Rune
Yamaha TDM850

Fra : Jan Madsen

Dato : 02-07-02 09:54

"RuneR (TDM850)" wrote:

> Er det bare mig som har et problem med TDC nyhedsgruppe servere ? Det virker
> ikke derhjemme. Jeg har været inde og kigge på på en status side men har
> ikke kunnet finde noget om det.

Jeg har samme problem hjemme

> Godt man kan kigge lidt med i gruppen fra arbejdet også

Jeps

Jan

Fra : Armand

Dato : 02-07-02 15:44

Jan Madsen <Jan@NOSPAMTOMEattlemadsen.dk> skrev i en

Det
> Jeg har samme problem hjemme

TDC-newsgroups, sucks!

--
Armand.

Fra : Dan Eckberg

Dato : 02-07-02 10:20

> Er det bare mig som har et problem med TDC nyhedsgruppe servere ? Det
virker
> ikke derhjemme. Jeg har været inde og kigge på på en status side men har
> ikke kunnet finde noget om det.

Har samme problem, ifølge deres status-side er serveren nede...

> Godt man kan kigge lidt med i gruppen fra arbejdet også

Jæbz !

Fra : Anders Christensen

Dato : 02-07-02 10:37

Som i andre sagde er den nede og har været det fra ca. kl 15:00 igår.

Jeg kan anbefale folk at benytte news.sunsite.dk da den ikke er begrænset af
hvilken internet udbyder man har, hvilket er rart hvis man tager sin
computer med på arbejde og hjem igen :)

--
Mvh Anders Christensen
som endnu ikke har tid til at tage pappet til MC :(

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 02-07-02 11:47

"Anders Christensen" <anders@vildmarksliv.net> skrev i en meddelelse
> [...]
af
> hvilken internet udbyder man har, hvilket er rart hvis man tager sin

Jeps, den er ganske glimrende, hvis man ikke kigge med i de binære grupper.
Kender du til en uafhængig gratis news-server hvor der også er binære
grupper med ?

> Mvh Anders Christensen
> som endnu ikke har tid til at tage pappet til MC :(

Tiden kan være svær at finde men forsøg at finde plads til et MC-pap det
fortryder du næppe

MVH Rune

Fra : Anders Christensen

Dato : 02-07-02 12:03

Bare rolig, jeg har skam heller ikke droppet det, jeg har bare problemer med
at være hjemme 2 måneder i træk i sæsonen, så det er desværre lidt svært at
få det, og jeg tror ikke at man kan tage det i oktober / november, hvor jeg
har tid...

Mvh Anders Christensen

Fra : Anders Thorup

Dato : 02-07-02 12:41

"Anders Christensen" <anders@vildmarksliv.net> wrote in message
> [...]
at
> få det, og jeg tror ikke at man kan tage det i oktober / november, hvor

Det kan man nu sagtens,,, jeg tog mit Dec-feb. sidste år (ja,, det var
pissekoldt,, men jeg fik pappet
Det er dog ikke alle kørelærer det underviser om vinteren,, men
oktober-november skulle ikke være noget problem.

--
MVH
Anders Thorup

Fra : Anders Christensen

Dato : 02-07-02 14:43

Så vil jeg da håbe at jeg kan finde en her i Århus der vil kaste pap efter
mig i efteråret hvor jeg er hjemme i landet igen :)

Mvh Anders Christensen

Fra : Claus Rittig

Dato : 03-07-02 16:22

> [...]
virker
> ikke derhjemme. Jeg har været inde og kigge på på en status side men har

Nu er det fanme nok!
TDC's newsserver har været nede i 3 dage. En opringning til hotline oplyser
mig om at de "arbejder på højtryk på det" og den vil nok være oppe igen om 2
dage.
De er sgu da inkompetente! 5 dage fra en server går ned, til den kører igen?
Nu scanner jeg markedet efter en anden leverandør, og når en passende er
fundet, så siger jeg det TDC-lort op!

Forvent at se mig via en anden leverandør i nær fremtid.

Rittig

Fra : Kenneth

Dato : 03-07-02 16:55

Jeg har Tiscali, og har aldrig haft nogen problemer hverken med Internet,
mail eller nyhedsgrupper. Thumbs up!

Kenneth
ST1100 - 01

Fra : Claus Rittig

Dato : 03-07-02 19:37

"Kenneth" <mulla@fedt.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har Tiscali, og har aldrig haft nogen problemer hverken med Internet,
> [...]

De vil blive tjekket.
Rittig

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-07-02 11:44

Kenneth wrote:

> Jeg har Tiscali, og har aldrig haft nogen problemer hverken med Internet,
> mail eller nyhedsgrupper. Thumbs up!

Jeps, de to år jeg brugte dem, var der aldrig problemer med newsserveren

--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Claus Rolsted

Dato : 04-07-02 00:52

> [...]
> fundet, så siger jeg det TDC-lort op!
>
> Forvent at se mig via en anden leverandør i nær fremtid.

Hej Claus,
Jeg har også TDC som internetudbyder, men af de samme grunde som du her
nævner, har jeg i lange tider alene anvendt sunsite.auc.dk som news-server.
De fung'er gratis og med stor succes (dog ikke binaer-grupper).

Overvej det!

--
mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - Er færdig med mc-teori d. 17. juli

Fra : Claus Rittig

Dato : 04-07-02 17:11

"Claus Rolsted" <rolsted@nospamNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
news-server.
> De fung'er gratis og med stor succes (dog ikke binaer-grupper).

Ork, det ER under overvejelse.
Jeg bruger faktisk sunshite hver gang min TDC ikke virker, så jeg kender
efterhånden sunshite ret godt, men jeg synes den er for langsom.
Der er lidt Alfa Romeo over TDC-news: Den kører sgisme hurtigt, når den
kører.

Rittig

Fra : Steven

Dato : 05-07-02 12:05

On Wed, 3 Jul 2002 17:21:54 +0200, "Claus Rittig"
> [...]

>fundet, så siger jeg det TDC-lort op!
>
>Forvent at se mig via en anden leverandør i nær fremtid.

Hej,

Blot for at fortælle at jeg efterhånden har brugt Tiscali (tidligere
hed det Worldonline) i vel et par år og det fungerer rigtig godt.

For nogle måneder siden var der var dog et par dage, hvor de havde
problemer med deres e-mail server på grund af opgradering, men ellers
har jeg været godt tilfreds. Jeg brugte også TDC/Opasia for nogle år
siden, men oplevede også en del problemer.

Prismæssigt synes jeg også de er ret rimelige hvad angår opkald via et
almindeligt 56K modem, - jeg kender ikke til deres ADSL priser.

mvh
Steven
FZS600