Lukke alle aktive vinduer
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 02-07-02 08:34

Hej

Jeg har lavet en Appl. som er en "normal" type (fsNormal).
Hver gang jeg åbner en ny form, vies den ALTID modalt (ShowModal).

På min main form har jeg lige sat en timer, som er sat til 2 timer.
Når der ikke har været aktivitet i disse to timer, så lukker jeg
forbindelsen til min DB, og laver en application.Terminate.

I stedet for application.Terminate kunne jeg godt tænke mig, at lukke alle
aktive vinduer ned, således, at jeg kan lave en korrekt close.

Kan man det ?

--
Best Regards / Med venlig hilsen
___________

Fra : Harald

Dato : 03-07-02 18:50

"Michael Vilhelmsen" <Michael.Vilhelmsen@Microcom.NoSpam.Com> skrev i en
meddelelse news:Xns923F614446499MichaelVilhelmsenNoS@212.54.64.134...
> [...]
>
> I stedet for application.Terminate kunne jeg godt tænke mig, at lukke alle
> aktive vinduer ned, således, at jeg kan lave en korrekt close.

Der skulle da ikke være nogen problemer i at kalde hoved formens Close
selvom du har nogle modal vinduer aktive.

Mvh
HK