Benzinhane på ZZ-R 600 '92/'93?
Fra : Jørgen Winther

Dato : 01-07-02 23:53

Hvor sidder sådan én i grunden henne?

Er der mon nogen her, der kunne hjælpe?

--
Jørgen

Fra : Luffe

Dato : 02-07-02 06:59

Måske er der ikke nogen. Har du kontrol lampe for lav benzin stand på sådan
en Kawa ? Det har jeg på min, og så er benzinhanen tit udeladt.

Mvh Søren

Fra : Jørgen Winther

Dato : 02-07-02 10:11

"Luffe" <luffeguffe@net.dk> wrote in message
> Måske er der ikke nogen. Har du kontrol lampe for lav benzin stand på
sådan
> en Kawa ? Det har jeg på min, og så er benzinhanen tit udeladt.

Ja, der er endda to! Der blinker ved lav benzinstand, så de er svære at
overse.

Der sidder en lille (tryk-?)knap på en benzinhane mellem sæde og tank (inde
under sædet, faktisk). Jeg antager, at den er en prime-knap el.lign., men
jeg synes ikke rigtigt, at den har nogen effekt (måske fordi jeg ikke ved,
hvordan den skal bruges!). Nogen, der kan forklare dens funktion?

På tegningen over benzintank m. tilbehør i Kawasaki's parts katalog på
BuyKawasaki.com kan jeg ikke finde andre haner, så måske har du ret i, at
der ikke er nogen.

--
Jørgen