Ny Prodigy-single på gaden idag!
Fra : CybaMerc

Dato : 01-07-02 22:21

Hvis det skulle være gået nogles næser forbi, er Prodigys nye single
Baby's Got a Temper nu på gaden for os alm. mennesker. Der er tre
mixes på CD'en, hvoraf kun Main Mixet er værd at lytte til IMO - nu
har jeg så heller ikke noget mod Keith Flints vokal.

BGAT er måske ikke det bedste Prodigy-track (de har åbenbart droppet
"The"'et foran navnet) nogenside; men det er perfekt som single, og
jeg må sige, at jeg har vænnet mig til det i en sådan grad, at jeg
skal have en daglig dosis. Tracket har en fantastik energi - og
video'en er også for fed.

BGAT var iøvrigt oprindeligt planlagt som et nummer til Keith Flints
soloprojekt.

Fra : Per K

Dato : 02-07-02 06:43

"CybaMerc" <CybaMerc@image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> video'en er også for fed.
>
> BGAT var iøvrigt oprindeligt planlagt som et nummer til Keith Flints

Så skulle du prøve at få fingrene i The Prodigy´s rigtig gamle 12" vinyler.
Pumpende beats så det basker. Det er ikke så underlig en musik som de laver
nu til dags.

Fra : CybaMerc

Dato : 02-07-02 21:44

A long time ago in a galaxy far, far away....
Per K wrote:

>Så skulle du prøve at få fingrene i The Prodigy´s rigtig gamle 12" vinyler.

Eh... hvorfor lige vinyl? 80erne *er* ovre.

>Pumpende beats så det basker. Det er ikke så underlig en musik som de laver
>nu til dags.

Underlig?

Fra : Per K

Dato : 02-07-02 23:24

> A long time ago in a galaxy far, far away....

> Eh... hvorfor lige vinyl? 80erne *er* ovre.

Hvis du nu prøver at få fat i samme track på cd og vinyl og skift frem og
tilbage imellem dem, vil du kunne forstå.
Blot til info: Vinyl forsvandt lidt midt 90´erne og ikke i 80´erne.
Vinyl er faktisk også stadig til og flere og flere pladeselskaber følger
faktisk
trop med igen at udgive deres musik på vinyl da der er stigende
forespørgsler
efter det. ZYX, feks er en af dem der har fulgt trop.
De udgiver dem igennem Music Garden.

> Underlig?

Ja jeg synnes bare deres musik er underlig idag iforholdet til det rigtig
gamle
de lavede fra 80´erne og op til ca midt 90´erne som var deres årtier.
De har vist nået pensions alderen for musikere.

Fra : Kasper Aae

Dato : 03-07-02 23:01

On Mon, 01 Jul 2002 23:21:10 +0200, CybaMerc <CybaMerc@image.dk>
wrote:

> [...]
>mixes på CD'en, hvoraf kun Main Mixet er værd at lytte til IMO - nu
>har jeg så heller ikke noget mod Keith Flints vokal.

Well, jeg synes ikke rigtigt det nummer er noget særligt. De har
genbrugt for meget fra Fat of the Land albummet, og jeg har aldrig
været særlig vild med Keith Flint's vokal.

Personligt synes jeg Prodigy toppede med Music For The Jilted
Generation albummet, hvis intro ironisk nok starter med følgende
sample fra The Lawnmower Man:

"So, I've decided to take my work back underground. To stop it falling
into the wrong hands."

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Jens M.

Dato : 08-07-02 20:55

"Kasper Aae" <nospam@for.me> wrote in message
> Personligt synes jeg Prodigy toppede med Music For The Jilted
> Generation albummet, hvis intro ironisk nok starter med følgende
> sample fra The Lawnmower Man:

Jeg er helt enig. Fat of the Land var et helt OK album, men music for the
jilted må siges at være en af mine favoritter.
Uha hvem husker ikke Poison i den lange version. Alt for fed. Og "No Good"
lever jo stadig videre. hørte lige at en kunstner havde genbrugt den igen.

Jeg er nu heller ikke så vild med den nye single. Men det kan jo være at jeg
bare skal spille den nogle gange.

Mvh. Jens