Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye modelbilleder hver uge!!
Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 01-07-02 22:31

Jeg har indgået et samarbejde med en dygtig frisør og en fabelagtig make-up
artist. Vi er et solidt team som står bag en stor modelkonkurrence i
Vestsjælland. I samarbejde med en række sponsorer og Vestsjællands
utvivltsom bedste radiostation, MixFM, er der lagt op til en varm og
spændende sommer.

Hver eneste uge i de næste 11 uger kan man se nye modelbilleder på
http://www.mixfm.dk/site/mixfm/MIX-MODELLEN/Mix-Modellen_forside/

Alle piger der har lyst at deltage er velkomne. Sammen med vores fototeam
kommer de 4 bedste modeller på en fotosession på et af DFDS krydstogt skibe,
med kurs mod Oslo.
Hvem der bliver de bedste er op til lytterne. Så gå ind og stem, også selv
om du ikke kan høre stationen, for er du heldig, vinder du den sidste billet
til turen!

Jeg håber I vil tage godt imod mine billeder. Kommentarer er velkomne både
til undertegnede og MixFM.

Med venlig hilsen
Tim Lerche Sørensen
www.35mmfilm.dk

Fra : Den glade dreng

Dato : 02-07-02 13:25

Så er det næsten synd den første tager til USA, men godt luck med det.

hilsen

Per

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 02-07-02 23:07

"Den glade dreng" <per1665@grafik.dk> skrev i en meddelelse
> Så er det næsten synd den første tager til USA, men godt luck med det.
>
> hilsen
>
> Per

Ja, det er lidt uheldigt. Så vi går og håber lidt at vi render ind i en der
er endnu flottere...
Håber du kunne lide billederne, der bliver mulighed for at se dem større en
af de nærmeste dage..

Med venlig hilsen
Tim Lerche Sørensen
www.35mmfilm.dk

Fra : Den glade dreng

Dato : 03-07-02 12:25

Og synd at det kun er for pige på de kanter.

Men det er vel fair nok

hilsen

Per
Tim Lerche Sørensen <35mm(no-spam)@film.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:aft835$u72$1@news.cybercity.dk...