coolsms.dk er tilbage :-)
Fra : Jan Pedersen

Dato : 01-07-02 20:14

Sjub....

Hvis i ikke havde bemærket det....

Jan
--
http://www.cuk.dk/ ( nu med Webcam )
Det nemmere at få tilgivelse end
tilladelse...

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 01-07-02 20:13

"Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> wrote in message news:afq9im$i1u$1@sunsite.dk...
> Sjub....
>
> Hvis i ikke havde bemærket det....

......Men nu med betaling (23øre/sms)

/Dennis

Fra : Michael Jensen

Dato : 01-07-02 20:38

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:nS1U8.132$I52.19494@news010.worldonline.dk...
> .....Men nu med betaling (23øre/sms)

Men kun hvis du vil sende med dit eget nummer som afsender, og uden reklame
i SMSérne.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 01-07-02 22:59

"Michael Jensen" <michael@FJERNDETTEfreezz.dk> wrote in message
> [...]
> meddelelse news:nS1U8.132$I52.19494@news010.worldonline.dk...
> >

> Men kun hvis du vil sende med dit eget nummer som afsender, og uden

Den part havde jeg lige misset , men det lyder da ganske lovende at der er
gratis smser - såfremt man skal leve med at der er reklamer med i hver
besked..
Men selvom de ikke havde gratis sms muligheden var det stadigt et ganske
tiltalende alternativ til at bruge mobilen..

/Dennis

Fra : Morten H B

Dato : 03-07-02 19:59

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> wrote in message

> .....Men nu med betaling (23øre/sms)

Det er stadig billigere end Telmore/CBB/Tiscali, og så er det en del lettere
at skrive fra computeren end fra telefonen!

/Morten

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 03-07-02 22:39

"Morten H B" <mortenb@trashcanFJERNES.dk> wrote in message

> [...]
lettere
> at skrive fra computeren end fra telefonen!

Helt enig !
Man kan så håbe på at der bliver priskrig på disse portaler således det
bliver endnu billigere. TDC har allerede lagt op til det med deres portal,
der kan man som det ser ud i dag sende 10(13) SMSer / dag gratis..

/Dennis